Příliš chytré kamery, robot Mazel i elektronické cenovky. Podívejte se, co na vás chystají obchody

Iva Špačková Iva Špačková
9. 2. 2018 8:07
Experti na obchod hledali v tomto týdnu v Praze odpověď na to, jak najít rovnováhu na trhu v době, kdy do všech činností pronikají chytré technologie, ale zákazník chce cítit lidský přístup k jeho potřebám. V přednáškových sálech Retail Summitu o tom hovořili moudří lidé, v předsálí se snažily zaujmout hostesky firemních stánků. Jejich stolky s kávou, brambůrky či sýry lákaly podobné množství návštěvníků jako stolky s high-tech produkty.
Foto: Aktuálně.cz

Uvnitř sálu

Hlavní sál pražského hotelu Clarion sloužil po tři dny jako mozek 24. ročníku Retail Summitu.

Hledala se tu rovnováha mezi pronikáním chytrých technologií do obchodů a tím, že zákazník chce cítit lidský přístup ke svým potřebám.

Vystoupili zde zástupci velkých obchodních řetězců, menších nezávislých prodejen, klíčových hráčů e-commerce či dodavatelé zboží, služeb a technologií. Celkem se summitu účastnilo přes tisíc reprezentantů tuzemského byznysu. 

 

Právě se děje

Další zprávy