Češi a e-shopy: Erotiku kupují hlavně elektronicky, potraviny si však rádi osahají

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
29. 9. 2019 20:00
Erotické zboží, spotřební elektronika, knihy, hudba a film - tento druh zboží Češi nakupují raději na internetu. Naopak potraviny, drogerie a léky nakupují převážně v kamenných prodejnách. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti Acomware s agenturou Ipsos a Vysokou školou ekonomickou mezi 1016 respondenty.
Foto: Acomware

Jak Češi nakupují u řetězců

Nejvyšší podíl internetového prodeje má z obchodů, které provozují prodejnu i e-shop zároveň, řetězec Tchibo. Následuje obchod s elektronikou a spotřebiči Datart a Tescoma.

Na druhou stranu nejvyšší podíl nákupů na kamenných prodejnách vykazuje i přes rozsáhlý e-shop řetězec Lidl, a to hned 92 procent. Za ním je právě Tesco a řetězec s obuví Deichmann.

 

Právě se děje

Další zprávy