reklama
 
 

E-shop dm drogerie bude do tří let. Roční tržby firmě vzrostly nad sedm miliard korun

22. 10. 2015
Obrat se podle firemního vedení zvýšil proto, že firma dlouhodobě zlevnila tisíce produktů. Počet prodejen se meziročně nezměnil a zůstal na čísle 220. V dalším roce plánuje řetězec navýšit počet prodejen o jednotky. Firma také chystá internetový obchod, jehož testovací provoz již probíhá v Rakousku.

Praha - Tržby drogistického řetězce dm drogerie markt v ČR stouply ve finančním roce 2014/2015 o šest procent na 7,2 miliardy Kč. Výši zisku firma neuvedla. Do modernizace tuzemských prodejen společnost investovala 115 milionů korun, uvedli její zástupci na dnešním setkání s novináři.

Obrat podle společnosti vzrostl v souvislosti se strategií dlouhodobých cen, kdy firma zlevnila více než 2000 produktů. Počet prodejen se meziročně nezměnil a zůstal na čísle 220. "Nárůst obratu se tak generoval ze stávajících prodejen," uvedl jednatel dm drogerie Gerhard Fischer.

V dalším roce plánuje řetězec navýšit počet prodejen o jednotky. Modernizací prošla v posledním roce téměř každá sedmá prodejna v České republice. Průměrná plocha prodejen se zvětšila zhruba o pět procent na zhruba 330 metrů čtverečních.

dm drogerie počítá se spuštěním internetového obchodu v horizontu dvou či tří let. Testovací provoz e-s-hopu již probíhá v Rakousku.

Řetězec v roce 1993 otevřel svou první prodejnu v Českých Budějovicích. V Česku firma zaměstnává celkem 2485 lidí. Zisk za účetní období 2013/2014 činil 231 milionů korun, meziročně se zvýšil o čtyři procenta.

dm drogerie markt je dceřinou společností dm drogerie markt GmbH Rakousko. Celá skupina dm, včetně dm Německo, dosáhla v obchodním roce 2014/15 v 3224 prodejnách obratu 9,075 miliardy eur, meziročně o devět procent víc.

autor: ČTK | 22. 10. 2015

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama