reklama
 
 

Drogerie Teta spustí vlastní e-shop, chce držet krok s konkurencí

6. 2. 2018 16:45
Podle zástupců společnosti během sedmi let stoupne podíl prodeje drogistického zboží přes internet v Česku na 30 procent z dnešních 14 procent. Největší podíl e-commerce bude v tradičně silných kategoriích péče o dítě a o domácí zvířata.

Praha - Drogerie Teta spustí do několika týdnů v Česku vlastní internetový obchod. Na dnešním Retail Summitu to řekl marketingový ředitel společnosti Solvent ČR, která obchody provozuje, David Vejtruba. Letos chce začít prodávat přes internet také konkurenční dm drogerie.

Podle Vejtruby během sedmi let stoupne podíl prodeje drogistického zboží přes internet v Česku na 30 procent z dnešních 14 procent. Naopak prodej v kamenných prodejnách u tohoto sortimentu klesne ze 78 na 63 procent. Největší podíl e-commerce bude podle něj v tradičně silných kategoriích péče o dítě a o domácí zvířata.

Tržby koncernu Solvent ČR, který zastřešuje mimo jiné síť drogerií Teta a Top drogerii, v roce 2016 stouply o jedno procento na 5,95 miliardy korun. Zisk společnosti klesl o 11 procent na 263 milionů korun.

Síť drogerií Teta zahrnuje zhruba 800 vlastních a franšízových obchodů. Společnost byla založena v roce 1992. Vedle drogerií Teta provozuje velkoobchod a zásobuje drogerií 5500 prodejen.

autor: ČTK | 6. 2. 2018 16:45

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama