reklama
 
 

Coca-Cola uvádí na trh svůj první alkoholický nápoj, zatím jen v Japonsku

AKTUALIZOVÁNO 28. 5. 2018
Tři verze citronové limonády obsahují od tří do sedmi procent alkoholu.

Tokio - Americká společnost Coca-Cola poprvé za více než 125 let své existence uvedla na trh alkoholický nápoj. Firma dnes začala v Japonsku prodávat tři verze citronové limonády s obsahem alkoholu od tří do sedmi procent. Informuje o tom server BBC.

Coca-Cola je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě. Firma chce novým alkoholickým nápojem oslovit mladé spotřebitele, zejména ženy. Nový produkt je inspirován populárními japonskými nápoji kombinujícími pálenku šóčú a ochucenou perlivou vodu, jeho přesný recept však Coca-cola podle své tradice drží v tajnosti, píše BBC.

Alkoholický nápoj bude k mání ve třech variacích: slaný citron, klasický citron a citron s medem, uvádí list Forbes.

Prezident japonské součásti firmy Jorge Garduňo již v březnu upozornil, že vstup Coca-Coly do oblasti alkoholických nápojů se pravděpodobně omezí pouze na Japonsko.

autoři: ČTK, Ekonomika | 28. 5. 2018

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama