Bageterie vsadila na neoblíbenou soutěžící. Smršť negativních reakcí firmu zarazila

Pavla Adamcová Pavla Adamcová
Aktualizováno 7. 5. 2020 16:53
Nezvykle silnou vlnu nevole mezi lidmi vzbudilo oznámení českého řetězce bageterií Boulevard, že do své nabídky zařadí bagetu od soutěžící Pavlíny z kulinářské show MasterChef Česko. Uživatelé na sociálních sítích řetězci houfně vzkazují, že si bagetu nikdy nekoupí, nebo se jeho restauracím dokonce raději zcela vyhnou. Důvodem má být značná neoblíbenost soutěžící mezi širokou veřejností.
Ilustrační foto. | Video: Nova TV

"Máme svého vítěze! Přesněji vítězku Pavlínu, která po Petrovi a Pavlovi vyhrála MasterChef Česko výzvu o tu nejlepší bagetu. A všichni už jistě víte, co to znamená. Vítěznou bagetu Kuře & salsa podle Pavlíny, která si získala i přísné porotce, můžete ochutnat už zítra u nejbližšího BB výdejového okénka nebo si ji objednat s rozvozem na bbdomu.cz. My už ji ochutnali a je opravdu na co se těšit," uvedla bageterie ve středu na svém facebookovém profilu k limitované nabídce.

S příspěvkem, který stačil během několika hodin nasbírat tisíce komentářů, ovšem u uživatelů narazila.

"Už jen z principu, že to vyhrál člověk, který je protežovaný kvůli sledovanosti, protože ho všichni nesnáší, si tuto bagetu nedám. A pokud ji budete prodávat, ani k vám na žádnou dobrotu nezajdu. Tuhle výzvu nevyhrál člověk, co má rád kuchyň, vaření. To vyhrál člověk, co o tom jen mele, ale pak brečí kvůli kravinám. To, co předvádí, tak nevypadá láska k vaření a jídlu," píše například na profilu Bageterie Boulevard jedna z uživatelek.

"To raději umřít hlady než si dát něco od této osoby," přihazuje do diskuse jiný uživatel. "Jako by nestačilo, že šly tržby dolů kvůli karanténě, teď budou prodávat bagetu s podpisem týhle ufňukaný tragédky," strefuje se do pětadvacetileté soutěžící Pavlíny Lubojatzky další.

Právě za "hysterickou" či "ukňouranou" lidé označují soutěžící Pavlínu nejčastěji. Ta v rámci kulinářské show nechvalně proslula četnými emočními kolapsy.

Sama společnost se k dotazu Aktuálně.cz, jak celou situaci vnímá a zda se v reakci na kritiku na sociálních sítích chystá podniknout nějaké kroky, dosud nevyjádřila.

Krizová komunikace řetězce se zatím zaměřila pouze na odlehčené reakce pod jednotlivými příspěvky na Facebooku. "Pavlíně to na vizuálech moc sluší, vždyť je to příjemná změna, vidět ji celou usměvavou, ne?" reaguje například Daniela, která se prezentuje jako správkyně facebookové stránky, na uživatele, jenž požaduje stažení fotografie soutěžící z poutače.

"Respektujeme Váš názor stejně jako názor poroty, která o vítězné receptuře letos i vloni rozhodla. Věříme, že Vás osloví i jiné bagety v naší nabídce," reaguje Daniela na jiný kritický příspěvek a zároveň dodává, že na některých pobočkách je už limitovaná edice bagety vyprodána.

V březnu musela Bageterie Boulevard uzavřít více než polovinu svých provozoven kvůli vládním opatřením spojeným s pandemií koronaviru. V ostatních začal fungovat okénkový prodej. Koncem letošního března uvedl provozní ředitel řetězce Jiří Štěpánek pro Aktuálně.cz, že v běžném provozu navštíví pobočky denně až 40 tisíc zákazníků, zatímco po zavedení opatření je to jen pět tisíc.

 

Právě se děje

Další zprávy