reklama
 
 

Foto: Albert vylepšuje prodejny. Centrem nových obchodů je tržnice, nabízí i Fresh Bar

25. 7. 2018 16:30
Řetězec loni modernizoval 70 prodejen, letos chce obnovit stejný počet supermarketů a také pět pět hypermarketů.

Teplice - Společnost Ahold, která v Česku provozuje supermarkety  a hypermarkety Albert, dnes otevřel "nový koncept prodejny" v obchodním centru Olympia v Teplicích.

Zboží je poskládáno tak, aby se zákazníci mohli rychleji zorientovat v nabídce a namířit do míst, v nichž pořídí buď celý rodinný nákup, nebo jen rychlou svačinu.

Centrem obchodu se stalo takzvané tržiště - tedy otevřené místo, kde jsou potraviny vystavené v nakloněných lískách podobně jako na tržnici a kupující si z nich mohou zboží pohodlněji vybírat. 

Prostor mezi stojany  s nabízeným zbožím je širší než v klasických uličkách a kupující s vozíky se tak v něm mohou snadněji pohybovat a navzájem se sobě vyhýbat, když procházejí jeho jednotlivými částmi.

Tržiště, jehož středem jsou ovoce a zelenina, lemuje například oddělení s pekárenskými výrobky - v něm mohou lidé najít i produkty lokálních výrobců, jako je například pečivo z pekárny Pecud z Proboštova.

Na pekařství navazují obslužné pulty s lahůdkami a masem a takzvaný Fresh Bar, který slouží lidem potřebujícím se rychle zasytit něčím, co mohou spotřebovat hned, nebo jim to zabere jen minimum času na přípravu.

Pro lidi, kteří potřebují napovědět, co jde lehce udělat, je připraven koutek s takzvaným tipem týdne. "V něm každý týden přinášíme na jednom místě inspiraci v podobě receptu a nabídky souvisejících ingrediencí," říká mluvčí prodejen Albert Barbora Vanko.

Teplický obchod také lidem nově nabízí ucelený úsek zaměřený na zdravý životní styl. V něm si lze koupit biopotraviny, produkty bez lepku či bez laktózy nebo diabetické výrobky. Své zboží však v něm najdou i lidé hledající veganské či raw výrobky nebo produkty s označením healthy a fitness. Vedle potravin nabízí tento úsek také ekologicky šetrnou kosmetiku a výrobky do domácnosti. 

Teplický Albert se otevřel poprvé v roce 2000. V současné době obsluhuje tisíce kupujících každý den. Pokud by byli novou podobou prodejny zmateni, mohou v prvních dnech po otevření nahlédnout do plánku s rozložením jednotlivých oddělení.  

Do modernizace prodejen investoval Albert loni přes miliardu korun - obnovil 70 obchodů po celé České republice, mimo jiné v pražském Centru Chodov. Letos chce obnovit dalších 70 supermarketů a také pět hypermarketů. Už v červnu společnost otevřela vylepšený hypermarket v Mladé Boleslavi a v srpnu ho otevře v Olomouci.

autor: Iva Špačková | 25. 7. 2018 16:30

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama