Kateřina Hovorková
Aktualizováno 18. 7. 2021 16:19
Pandemie koronaviru uspíšila to, na co se banky chystaly dlouho, převést většinu služeb do on-line světa. Výsledkem je šest milionů uživatelů internetového bankovnictví, z nichž stále více lidí používá smartbanking. Jaká je ale úroveň mobilních aplikací - co umí, používají se snadno, jsou bezpečné? Nejenom na tyto otázky hledali odpověď experti z portálu Finparáda a ze společnosti Scott & Rose.
Výsledky srovnání
Nejlepší tři mobilní aplikace z pohledu počtu funkcí a služeb na trhu nabízejí Moneta Money Bank, Air Bank a Komerční banka. Všechny tři aplikace umožňují více než 100 funkcí.
Nejhůře naopak dopadly mobilní aplikace Hello bank, Sberbank a UniCredit Bank, které nabízejí méně než 70 funkcí.
Počet funkcí |
Banka |
100 a více |
Moneta Money Bank, Airbank, Komerční banka |
81 až 99 |
Raiffeisenbank, mBank, Equa bank, Česká spořitelna, Banka Creditas |
do 80 |
ČSOB (banka nyní nabízí novou mobilní aplikaci, která nebyla hodnocena), Fio banka, UniCredit bank, Sberbank, Hello Bank |