Mobilní bankovní aplikace očima expertů. Srovnání ukazuje, jak se snaží vaše banka

Kateřina Hovorková Kateřina Hovorková
Aktualizováno 18. 7. 2021 16:19
Pandemie koronaviru uspíšila to, na co se banky chystaly dlouho, převést většinu služeb do on-line světa. Výsledkem je šest milionů uživatelů internetového bankovnictví, z nichž stále více lidí používá smartbanking. Jaká je ale úroveň mobilních aplikací - co umí, používají se snadno, jsou bezpečné? Nejenom na tyto otázky hledali odpověď experti z portálu Finparáda a ze společnosti Scott & Rose.
Foto: iStock

Výsledky srovnání

Nejlepší tři mobilní aplikace z pohledu počtu funkcí a služeb na trhu nabízejí Moneta Money Bank, Air Bank a Komerční banka. Všechny tři aplikace umožňují více než 100 funkcí.

Nejhůře naopak dopadly mobilní aplikace Hello bank, Sberbank a UniCredit Bank, které nabízejí méně než 70 funkcí.

Počet funkcí Banka
100 a více Moneta Money Bank, Airbank, Komerční banka

81 až 99
Raiffeisenbank, mBank, Equa bank, Česká spořitelna, Banka Creditas
do 80  ČSOB (banka nyní nabízí novou mobilní aplikaci, která nebyla hodnocena), Fio banka, UniCredit bank, Sberbank, Hello Bank
 

Právě se děje

Další zprávy