Praha - Na trhu asistenčních služeb pro cestovní pojištění je od Nového roku v ČR nová jednička. Na tuto pozici se dostala společnost Europ Assistance díky podepsání kontraktu s pojišťovnou Chartis (dříve působící pod jménem AIG) na konci loňského roku a po zahájení spolupráce s Českou pojišťovnou od 1. 1. 2010.
Europ Assistance tak zajišťuje své služby pro více než čtvrtinu trhu cestovního pojištění v ČR.
Služby poskytují pro velké pojišťovny
V oblasti cestovního pojištění v České republice nyní poskytuje Europ Assistance své služby pojišťovnám Cardif, Česká pojišťovna, Chartis, UNIQA a Generali. Tržní podíl uvedených společností v cestovním pojištění činil podle posledních dostupných informací celkem 26 procent.
Mezi typické poskytované služby Europ Assistance v oblasti cestovního pojištění patří zajištění specializované telefonické linky, na které jsou operátory a lékaři Europ Assistance poskytovány asistenční služby, a to v českém jazyce, 24 hodin denně a po celý rok. Zastoupení pokrývá 208 zemí světa.
V centrále mluví osmi jazyky
"V České republice jsme zřídili jednu z nejmodernějších asistenčních centrál v Evropě, které zajišťuje provoz v osmi jazycích na úrovni rodilého mluvčího, český jazyk nevyjímaje," říká Vladimír Fuchs, obchodní ředitel a prokurista Europ Assistance.
V České republice působí Europ Assistance od roku 2001 a ze své asistenční centrály v Praze poskytuje služby pro české zákazníky z řad pojišťoven, leasingových společností, automobilových výrobců a bankovních domů. V současnosti obsluhuje více než 40 těchto společností.