Česká pojišťovna má nové logo pro fúzi s Generali. Podívejte se, co čeká klienty dál

Olga Skalková Olga Skalková
19. 9. 2019 16:13
Až ČNB posvětí spojení České pojišťovny s pojišťovnou Generali, převodu klientů pod firmu s novým názvem Generali Česká pojišťovna už nebude nic bránit. Klienti se ale změn obávat nemusí. Mluvčí České pojišťovny Ivana Buriánková v rozhovoru pro deník Aktuálně.cz ubezpečuje, že podmínky smluv, které podepsali s pojišťovnou Generali, se jim po fúzi nezmění.
Logo České pojišťovny a nové logy spojeného podniku pod názvem Generali Česká pojišťovna.
Logo České pojišťovny a nové logy spojeného podniku pod názvem Generali Česká pojišťovna. | Foto: Aktuálně.cz

Zároveň však budou mít možnost smlouvu bez sankcí vypovědět a sjednat si pojištění jinde. Podle výroční zprávy Generali Pojišťovna na konci roku spravovala přes 1,6 milionu pojistných smluv.

Co bude se smlouvami klientů Generali a České pojišťovny?
Klienty bychom chtěli ujistit, že tato transakce nemá žádný dopad na jejich pojistné smlouvy ani na rozsah sjednaného pojistného krytí. Všechny pojistné smlouvy zůstávají v platnosti tak, jak si je sjednali. V případě škody se samozřejmě klienti mohou spolehnout, že bude vše vyřešeno plně v souladu s jejich pojistnou smlouvou. To stejné se týká klientů České pojišťovny.

Co přesně nyní čeká klienty pojišťovny Generali, které má převzít Česká pojišťovna? 
Jakmile dojde ke schválení celé transakce regulátorem, Česká pojišťovna bude klienty Generali o převodu informovat, stejně jako o možnosti pojištění vypovědět. Převod portfolia pojišťovny Generali pro klienty znamená i možnost aktuální pojistnou smlouvu vypovědět. Od doručení této informace budou mít klienti jeden měsíc na to, aby svého práva vypovědět pojištění využili.

Naopak klienti České pojišťovny nebudou mít nárok smlouvu kvůli spojení s pojišťovnou Generali bez sankcí vypovědět?
Přejmenování České pojišťovny a sloučení jejích aktivit s aktivitami pojišťovny Generali není zákonným důvodem pro výpověď pojistné smlouvy. Tady opět zopakuji, že bychom chtěli klienty ujistit, že změna názvu společnosti nemá žádný dopad na jejich pojistné smlouvy ani na rozsah sjednaného pojistného krytí. Všechny pojistné smlouvy zůstávají v platnosti tak, jak si je sjednali. V případě škody bude vše vyřešeno plně v souladu s jejich pojistnou smlouvou.

Kdy očekáváte, že dojde ke schválení fúze regulátorem, aby klienti Generali mohli případně smlouvu bez sankcí vypovědět?
Jednání s regulátorem probíhají a očekáváme, že ke schválení celé transakce dojde ve druhé polovině prosince. Pak o tom budeme klientům posílat písemnou informaci, včetně toho, že budou mít jeden měsíc na to, aby svého práva vypovědět pojištění využili.

Nové logo Generali České pojišťovny

Kvůli spojení České pojišťovny s pojišťovnou Generali zmizí logo České pojišťovny a spojený subjekt se přejmenuje na Generali Česká pojišťovna. Nové logo už bude plně v barvách Generali, tři lipové lístky České pojišťovny zmizí. 

Lípu ve znaku měla Česká pojišťovna od roku 1971. Ona sama působí na trhu od roku 1827. Známá firemní značka, kterou tvoří tři vzepjaté a navzájem propletené lipové listy jako symbol záruky, jistoty a bezpečí, poprvé spatřila světlo světa v září 1971 v ateliéru akademického sochaře Zdeňka Kolářského. 

Pokud na dopis nebudou ve lhůtě reagovat, tak jejich smlouva bude automaticky pokračovat pod novým subjektem Generali Česká pojišťovna?
Ano. A ještě jednou bych chtěla ujistit, že jejich smlouva bude platná tak, jak si ji klienti sjednali u pojišťovny Generali.

Připravujete nějakou motivační kampaň pro klienty Generali, aby neodcházeli?
Klienty Generali budeme informovat nejen o této transakci a o tom, co to pro ně v praxi znamená. Budeme je informovat i o všech výhodách, které pro ně bude tento krok představovat. 

 

Právě se děje

Další zprávy