Zajistit bezpečnost dat je podle šéfa O2 čím dál těžší

CSR Fórum
30. 5. 2011 17:33
Rozhovot s výkonným ředitelem společnosti Telefónica O2 Czech Republic Luisem Malvidou
Luis Malvido
Luis Malvido | Foto: CSR Fórum

Praha - Rychlý rozvoj informačních a komunikačních technologií s sebou v posledních letech přinesl jednu z největších změn na poli světového obchodu.

Každý z nás je zvyklý denně komunikovat. Mobilní telefony a internet nám nejen umožňují dorozumět se rychle a mnoha způsoby, ale ovlivňují také vzájemné vztahy, naše životy i svět kolem nás.

Ve společnosti Telefónica O2 se chceme chovat odpovědně. Chceme rozumět a čelit změnám, které se dějí nejen na poli technologií, ale také ve společnosti, v níž žijeme, pracujeme a podnikáme.

Chceme se aktivně podílet na diskuzi, naslouchat odlišným názorům a být firmou spolehlivě reagující na potřeby společnosti. V těchto dnech čelí telekomunikační sektor jedné z největších výzev v oblasti společenské odpovědnosti.

Progresivní rozvoj nových technologií a portfolia nabízených služeb s sebou nese nejen nové komunikační možnosti, ale také nová rizika, která ohrožují většinu populace.

Opatrnost je na místě

"Progresivní rozvoj nových technologií a portfolia nabízených služeb s sebou nese nejen nové komunikační možnosti, ale také nová rizika, která ohrožují většinu populace."

Lidé se nebojí sdílet informace on-line, požadavky zákazníků na používání sociálních sítí a služeb na principu lokalizace rostou. Internet jako hlavní zdroj informací a coby komunikační kanál používají stále mladší děti. Náš obchodní model a dlouhodobá strategie jsou vystavěny na vzájemném dialogu se všemi zainteresovanými stranami a proto jsme si více než vědomi odpovědnosti, kterou za bezpečí klientů všech věkových kategorií v on-line prostředí máme.

Bezpečí elektronických dat je naší CSR prioritou

A právě proto jsou projekty, zaměřené tímto směrem, jednou z našich největších priorit v oblasti CSR pro příští roky. Kromě aktivit, přímo vycházejících z našeho předmětu podnikání, se dlouhodobě orientujeme na další pilíře společenské odpovědnosti, které spoluvytváří přidanou hodnotu naší firmy. Jsou jimi pracovní prostředí, trh, ochrana životního prostřední, etické podnikání a samozřejmě v neposlední řadě investice do komunity. 

Pokud se týká podpory komunity, snažíme se nejen podporovat finančně státní organizace, neziskové organizace a různé instituce, ale zároveň aktivně hovoříme k zainteresovaným stranám vlastními projekty.

Právě takovým projektem je i Think Big, dlouhodobý celoevropský sociální program Telefónica Europe, zaměřený na podporu mladých lidí. Především na ně jsou totiž v dnešní době kladeny vysoké nároky a velká očekávání.

Zároveň však jako společnost málo nasloucháme jejich názorům a naše očekávání směřujeme spíše do budoucnosti. A právě to chceme změnit.

Podpoříme dobrý úmysl 200 tisícům mladých Evropanů

Věřím, že programem Think Big pomůžeme mladým lidem stát se samostatnějšími, sebevědomějšími a tím také schopnými pomáhat nejen sobě, ale i druhým. Proto je naším cílem umožnit do roku 2015 200 tisícům mladých lidí z celé Evropy realizovat vlastní projekty zaměřené na pomoc komunitě, v níž žijí - a díky nim vtáhnout do aktivního řešení problémů ve vlastním okolí více než milión vrstevníků. 

Foto: Telefónica O2

Všichni tak budou mít možnost pozitivně ovlivňovat dění ve společnosti. Program Think Big realizuje společnost Telefónica  kromě České republiky i ve Velké Británii, Německu, Irsku a na Slovensku.

Dalším odrazem změn na světovém trhu a naším cílem v oblasti využívání  služeb informačních a komunikačních technologií  je poskytnout služby šité na míru co nejširšímu spektru zákazníků.

V našem portfoliu tak naleznete širokou nabídku služeb a produktů pro zákazníky se specifickými potřebami.

Právě díky těmto službám a produktům mohou využívat ICT technologie i zákazníci s handicapem či senioři přesně dle svých požadavků a potřeb.

Společenská odpovědnost není v naší společnosti jen prázdný pojem, je to jeden z hlavních pilířů firemní strategie, díky nníž rosteme, zůstáváme důvěryhodným partnerem pro všechny zainteresované strany a stále posilujeme svou pozici na trhu.

Tento materiál vznikl v rámci společného projektu Aktuálně.cz a CSR fórum - webového magazínu Byznys a společnost.

Sekce chce informovat o světě firem, neziskových organizací, trendech v CSR a společenské odpovědnosti vůbec.

 

Právě se děje

Další zprávy