reklama
 
 

Volkswagen chce, aby se jeho značky více odlišovaly. Má to uklidnit vztahy mezi nimi

AKTUALIZOVÁNO 12. 10. 2017
Automobilka Volkswagen chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišovaly a omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to ve čtvrtek generální ředitel Matthias Müller. Vedení automobilky proto vytyčí nové zaměření pro masové značky VW, Škoda a Seat na evropském trhu na základě 14 zákaznických skupin. "Nejdůležitější výzvou je dosažení perfektního pokrytí trhu s jasnými územími pro značky," řekl Müller na strategickém setkání s asi 400 manažery ve Wolfsburgu. "Musíme být nyní lépe schopni využít spolupráce, kterou naše jedinečná aliance značek nabízí, než jsme dělali doposud."

autor: ČTK

Související

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama