X-Men Origins: Wolverine - přiostřuje se

Karel Kreml
28. 1. 2009 0:00
Slušně vypadající hra podle filmové předlohy.
Foto: ign.com

Když se v demu zahraničních kolegů představil nový X-Men Origins: Wolverine, nikdo z přihlížejících nemohl uvěřit, že se vážně jedná o hru, založenou na nadcházejícím filmu. V ní se totiž útržkovitě představil hlavní hrdina Logan, jehož znázornění bylo surovější, krvavější, a dosti odlišné od toho, v jakém světle ho známe doposud. Sice všichni dobře víme, jak dopadají hry podle licencovaných filmových předloh, ale Logan a jeho herní svět v novém kabátku vypadali opravdu dobře. Byť se jedná o film svázaný úzkým rozpočtem, připravovaná hra se nemá za co stydět, ba naopak je to až neuvěřitelné, co vývojáři z Raven Software doposud dokázali.

Foto: ign.com

Herní adaptace nebude přímo vypravovat děj podoby filmové, ale na obrazovky se nám dostanou jen výstřižky těch nejlepších scén, co film v budoucnu nabídne. Autoři se totiž snaží vytvořit akční nefalšovanou mlátičku, ve které zazní vše, co je obecně s X-Meny spojováno, tedy boje s mazanými bossáky a mutantní schopnosti, které zaručí pokaždé relativně jiný styl soubojů. K tomu všemu chtějí zachovat filmovou atmosféru a nabídnout tak něco, co se zalíbí i těm nejzatvrzenějším fanouškům původních filmů.

Foto: ign.com

Všechny akce v X-Men Origins: Wolverine zachycuje kamera z pohledu třetí osoby, k čemuž mají vývojáři sakra dobrý důvod. Byť se to může zdát trochu masochistické, do Loganovy postavy bude radost protivníky nechat udeřit. Na ní uvidíme sebemenší poranění, které na ní zanechají různé zbraně zloduchů. Tudíž velmi rychle zjistíme, že jeho sněhově bílé tílko se po pár ranách promění do realistických šarlatových barev v místě vniku nábojů, a nedej bože, kdyby si na Logana někdo dovolil vytáhnout sečnou zbraň; začali bychom totiž krájet šunku. Bojových komb nebude poskrovnu. Ty budou probíhat ve standardní kombinaci s Loganovými hroty, které může pomocí své vůle kdykoliv vytáhnou zpoza svých kloubů na rukou. A jelikož na interakci s prostředím autoři nešetřili, při soubojích se budeme moci dosyta vyblbnout a řádně si je užít, navíc, když bude přítomen oblíbený bullet time.

Foto: ign.com

Zahraniční kolegové hlavního hrdinu doposud spatřili jen v džungli, využili padák při seskoku z letadla, provedli nějaké ty akrobatické kousky na vozidlech a samozřejmě okusili, co inkasované rány v Loganově případě znamenají. A pocit z toho mají velmi dobrý.

X-Men Origins: Wolverine je stále ve fázi vývoje. To znamená, že je na ní stále velké množství práce a rozhodně se jí nedočkáme dřív, než se do kin dostane film, který je plánován na letošní květen. Tak či tak, majitelé konzolí PS2, PS3, X360 a Wii, handheldů NDS a PSP a počítačů se mají na co těšit.

 

Právě se děje

Další zprávy