Köppl: Krize v médiích? Zatím není, ptejte se za rok

Daniel Köppl
4. 5. 2013 11:00
V pátek vyšel poprvé časopis Dotyk určený pouze pro tablety
První "obálka" Dotyku z vydavatelství Tablet Media.
První "obálka" Dotyku z vydavatelství Tablet Media. | Foto: Repro: Tablet Media

Analýza Insideru - I přes to, že se většina ředitelů mediálních koncernů tváří navenek jako profesionální plačky, tak dění na mediálním trhu rozhodně žádnou krizi nepřipomíná. Ba právě naopak.

Nápad vydavatelství Tablet Media začít vydávat časopis určený pouze pro tablety je toho názorným důkazem.

Počet nově vznikajících titulů celkem přesně ukazuje, že jakkoliv investice do nákupu reklamního prostoru v médiích meziročně klesají, tak zájem o vstup do tohoto průmyslu neopadá. Na rozdíl od řady jiných nových projektů je dnes oficiálně spuštěný tabletový projekt s lehce romantickým názvem Dotyk asi nejzajímavějším letošním počinem.

Minimálně proto, že vedle projektu Aktuálně.cz se zpravodajským deníkem Insider se jedná na českém trhu teprve o druhý plnohodnotný onlinový projekt. A zajímavý je i proto, že na rozdíl od Insideru, který mohl od svého začátku počítat s podporou silného portálu, tak Tablet Media vznikají opravdu na zelené louce. Nicméně s jednou velkou výhodou, s managementem, který se na rozdíl od řady jiných mediálních domů v médiích vyzná...

Přečtěte si celý rozbor Daniela Köppla:
Jaký tedy Dotyk je a proč mu přát úspěch?

 

Právě se děje

Další zprávy