reklama
 
 

Amazon chystá nový design a digitální knihovnu

13. 9. 2011 16:00
Nový design a digitální knihovna - takové novinky chystá Amazon pro majitele svých tabletů, které mají jít do prodeje již koncem tohoto měsíce

Amazon se nepřipravuje jen na uvedení svého tabletu, ale snaží se zavést změny i do struktury svého největšího obchodního artiklu, elektronických knih. Největší světový prodejce knih již nový design testuje.

Kromě toho však chystá také zřízení digitální knihovny, přístupné pro majitele prémiových účtů.

Nový design na podzim

Podle serveru Techcrunch Amazon připravuje nový design svých stránek už od srpna a jeho ostré spuštění chystá na podzim, zřejmě v souvislosti s uvedením jeho Amazon Kindle tabletu.

Nový design už nebude obsahovat ikonickou modro oranžovou navigaci, bude mít větší tlačítka, větší obrazovku a obsah bude zjevně optimalizován pro menší displej tabletu. Nový design však bude standardně nastaven jak pro uživatele tabletu, tak pro uživatele klasických PC. Je tedy otázka, zda nebude na větších monitorech působit poněkud vyprázdněně.

Podle informací serveru Techcrunch však Amazon věří, že nový design umožní všem návštěvníkům jejich stránek lépe vyhledávat nejen aplikace pro platformu Android (která poběží na jejich tabletech), ale také jejich zboží jako jsou nejen e-knihy, ale v USA také hudba ve formátu MP3 a digitální hry.

Digitální knihovna

Další novinkou, o které Amazon vyjednává s vydavateli knih, by měla být knihovna přístupná majitelům jejich účtu Amazon Prime. Ti mohli dosud za jednoroční předplatné 79 dolarů využívat v USA zlevněné dopravy a také přístupu k nepříliš velké sbírce filmů a televizních seriálů.

Nová digitální knihovna by tak tuto nabídku zatraktivnila a dala by především majitelům nových tabletů o důvod víc, pořídit si ji. Amazon totiž podle několika zdrojů uvažuje, že by tato služba byla do jejich tabletu integrována. Zatím není jasné, zda bude možné knihy stahovat, nebo je jen číst on-line.

Jasné není ani jak velký počet titulů se v nabídce knihovny objeví. Podle Wall Street Journal půjde především o starší tituly. U nových knížek se totiž vydavatelé obávají, že by jejich zařazení do knihovny devalvovalo jejich hodnotu. Není však vyloučeno, že Amazon bude v rámci propagace nové služby některé horké novinky dotovat.

autor: LP Fish | 13. 9. 2011 16:00

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama