reklama
 
 

Satelitní televize Skylink od března zdražuje. ČTÚ prověřuje, jestli firma informovala klienty

17. 2. 2017
Vedle servisních poplatků zdraží od března i některé doplňkové programové balíčky. Cena základních programů zůstává stejná. Český telekomunikační úřad nyní kontroluje, zda jsou klienti o těchto změnách řádně informováni.

Praha - Nejrozšířenější tuzemská satelitní televize Skylink zvýší od března servisní poplatek zhruba o 12 až 13 procent. Zdraží i některé měsíční a roční doplňkové programové balíčky. Oznámil to dnes Český telekomunikační úřad, který chce prověřit, zda firma o změnách včas a dostatečně informovala zákazníky.

Servisní poplatek zavedl operátor v roce 2012 k do té doby bezplatné základní nabídce. Ta pod názvem Digital v současnosti zahrnuje 45 programů. Měsíční výše poplatku se od března zvýší o devět korun na 79, roční poplatek stoupne z 1070 korun na 1198 korun a předplatné na 24 měsíců stoupne z 1680 korun na 1895 korun.

"Změna ceníku odráží postupný přesun nákladů souvisejících se satelitním přenosem televizních programů z vysílatelů na naši společnost. To ve spojení se stále širší programovou nabídkou a přechodem na HD kvalitu vysílání výrazně ovlivňuje naše hospodaření," uvedl Skylink v oznámení na svém webu.

Cena základních programových nabídek zůstane stejná. O 26 korun na 165 korun ale zdraží měsíční předplatné doplňkového balíčku Mixbox, o 451 korun proti stávající ceně po aktuální slevě na 1980 korun pak jeho roční verze. Nabídka CS Film+CS Mini+Horror Film bude stát nově 131 korun místo 109 korun měsíčně a ročně podraží o 252 korun na 1572 korun. Cena Film Europe a CS TV se zvýší o 32 korun na 152 korun, respektive o 504 korun na 1824 korun.

Konkurenční freeSAT provozovaný společností UPC DTH si účtuje roční administrativní poplatek 500 korun k základní nabídce 30 programů. freeSAT má přes 120 tisíc zákazníků.

Satelitní platformu Skylink provozuje společnost M7 Group. V České republice má více než jeden milion aktivních karet. Za posledních 12 měsíců Skylink přidal 90 tisíc platících zákazníků v ČR a na Slovensku.

autor: ČTK | 17. 2. 2017

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama