reklama
 
 

Seznam.cz chce z Expres FM a Classic vytvořit celoplošná rádia

13. 6. 2018 11:28
Šíření rozhlasu prostřednictvím digitálního vysílání brání nízké rozšíření digitálních přijímačů i nutné investice do digitální vysílací sítě.

Praha - Internetová jednička Seznam.cz chce z nedávno koupených regionálních rádií Expres FM a Classic Praha vytvořit celoplošné stanice. Chce k tomu využít internet i případnou digitalizaci. Na dnešní tiskové konferenci to uvedl místopředseda představenstva Pavel Zima.

Seznam koupil v rádiích vysílajících v Praze a okolí dvoutřetinový podíl (67 procent), zbytek si ponechají původní majitelé Petr Stuchlík a David Šimoník. Rádia do svého programu zařadí zpravodajství Seznam Zpráv a Televize Seznam a zároveň se stanou součástí reklamních balíčků, které Seznam.cz pro inzerenty chystá. Změny mají přijít na podzim.

"Budeme podporovat digitalizaci rádií v ČR, ale zároveň se zaměříme na vlastní cesty, konkrétně využití internetu," uvedl Zima. Podle něho k digitalizaci vůbec nemusí dojít, a proto se chce Seznam spolehnout na vlastní způsob šíření rozhlasového vysílání.

Šíření rozhlasu prostřednictvím digitálního vysílání brání nízké rozšíření digitálních přijímačů i nutné investice do digitální vysílací sítě. Podle expertů by přechodu na digitální vysílání také muselo předcházet vypnutí analogového vysílání.

Expres FM je pražské metropolitní rádio se zaměřením na současnou a kvalitní hudbu. Jeho poslechovost byla loni 25 000 lidí denně, což představuje podíl téměř tři procenta. Classic Praha (dříve Classic FM) hraje klasickou a filmovou hudbu doplněnou o pořady s hudbou jazzovou, swingovou a muzikálovou.

autor: ČTK | 13. 6. 2018 11:28

Související

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama