reklama
 
 

Vypláchnout, dezinfikovat, napudrovat. Nevěstinec s umělými pannami chce expandovat

12. 2. 2019 7:05
V loňském listopadu začal v Praze fungovat podnik Naughty Harbor. Jedná se o první erotický privát v Česku, ve kterém si zákazník zaplatí čas s mechanickou pannou ze silikonu. "Jsou lidé, kteří si odskočí z práce místo na oběd k nám," říká manažerka nevěstince o tom, jak se podniku po dvou měsících provozu daří. Tvrdí, že podnik oslovují zájemci o expanzi prostřednictvím franšíz a zároveň vysvětluje, že jejich produkt se může stát budoucností českých domácností.

Nápad na byznys s realistickými pannami není ve světě nový. Zatímco v Česku jde o novinku, v zahraničí je tento trend už rozšířený. Podobné podniky mohou návštěvníci najít v Barceloně, Amsterdamu či v několika německých městech.

Svůj původ má bizarní fenomén pravděpodobně v Japonsku, kde se "real dolls" pro řadu osamělých mužů stávají dokonce partnerkami, nikoliv jen erotickou pomůckou. Panny se konstruují v asijských zemích, ale i ve Francii.

O kontroverzním podniku Naughty Harbor v centru Prahy jsme poprvé informovali při jeho otevření v listopadu loňského roku. Po dvou měsících provozu jsme požádali vedení podniku o rozhovor o tom, jak se podniku daří.

"Máme tři až pět klientů denně," říká manažerka podniku, která se představila jako Anežka. Ta se ve firmě kromě provozních záležitostí stará mimo jiné o komunikaci s médii.

Robotické nafukovací panny za 160 tisíc

V Číně vyrábějí robotické nafukovací panny. Stojí až 160 tisíc a zvládnou jednoduchou konverzaci | Video: Reuters |  02:57

Plánujete expandovat i mimo Prahu. Podle vašeho webu vás lákají jak další krajská města, tak i cizina. Jak to vypadá s podnikem například v Brně?
My jsme spustili možnost franšízy. Mile nás překvapilo, že se ozvalo velké množství lidí, kteří s námi chtějí spolupracovat. V současnosti probíhají jednání se zájemci. Scházíme se s nimi a řešíme otevření podniku jak v Brně, tak i v zahraničí.

Jaké trhy vás lákají?
Pravděpodobně okolní státy, ale záleží to na lidech, kteří s námi budou chtít spolupracovat. Jsme otevření jakékoliv expanzi. To, kde se bude otvírat další franšíza, to je čistě na nás. Kde my jim to dovolíme, kde s nimi budeme chtít spolupracovat. 

Jak probíhá návštěva klienta ve vašem podniku?
Klient může přijít pouze po předchozí rezervaci. Tu udělá přes web nebo telefon. Může si rezervovat kteroukoliv z našich tří panen - Luccy, Rebeccu a Yasmine. Je to na něm. Poté co klient rezervaci potvrdí, sdělíme mu adresu. Důležitá je diskrétnost. Jak pro klienta, tak pro nás.

Poté už jen dorazí, potká se se zaměstnancem, ten ho uvede do pokoje, dá mu krátkou instruktáž o tom, co se může a co se nemůže. Pak si může vychutnat svůj zážitek na třicet, šedesát nebo sto dvacet minut. Když skončí, zaměstnanec pannu zkontroluje. Klient dostane účet a zpátky zálohu ve výši tisíc korun.

Co je na účtu napsáno?
Je tam služba, kterou si zvolil. Například třicet minut. Lidé si ale účty většinou neberou.

Co klient nesmí dělat?
Pannu nemůže převlékat do vlastních oblečků. Nemůže ji přenést do vany. Koupelna je jenom pro jeho účely. Nemůže ji poškodit, provádět na ní sexuální praktiky jako BDSM. Jinak je dovolený orální, anální a vaginální sex.

Po celou dobu návštěvy klienta je tedy ve vedlejší místnosti zaměstnanec?
Ano, konkrétně přijde klient na čas, na který se domluví. V rámci instruktáže je poučen, že pět minut před koncem jeho doby přijde zaměstnanec a ten zaklepe na dveře, aby ho upozornil, že mu čas pomalu vyprší. V pokoji jsou také hodiny.

Co když si dva klienti po sobě objednají třeba Luccy? Musíte toho druhého odmítnout, když ji musíte vyčistit?
Ne, to ne. Klienti můžou mít pannu po sobě. Po každém klientovi máme totiž 45 minut na vyčištění, aby klient za ním mohl mít tu stejnou pannu.

Jak probíhá čištění?
Dezinfikuje se, vyplachuje se, pudruje se.

Máte poměrně nezvyklou otevírací dobu - od devíti od rána do deseti do večera. Proč? Je to kvůli sousedům?
Kvůli sousedům to není. Od začátku jsme chtěli mít otevřeno právě od deváté do dvaadvacáté hodiny. Normálně mají priváty, ne noční podniky, ale priváty, otevřeno přes den. A my jsme takový privát, jenom s erotickými pannami.

Kolik lidí denně obsloužíte?
Denně přijde tři až pět klientů.

Takže lidé si přijdou užít s umělou pannou v pracovní den po obědě?
Ano, přesně tak. Jeden klient přijde po tomto rozhovoru. (Rozhovor jsme vedli v jednu odpoledne. - pozn. red.)

V kolik chodí nejvíce klientů?
Oblíbené jsou časy kolem poledne, kolem druhé hodiny. Jsou lidé, kteří si odskočí z práce místo na oběd k nám. Ale na nějaké ucelené závěry, který čas je nejfrekventovanější, máme otevřeno ještě příliš krátkou dobu. Od listopadu nemůžeme udělat závěr toho, který čas je nejfrekventovanější.

Odkud pochází vaše panny?
Z Číny. Klienti mají možnost si přes nás pannu také koupit.

Kolik umělá panna stojí? A od čeho se odvíjí cena?
Od padesáti tisíc výš. Když si kupujete pannu, tak si ji sestavujete vlastně na míru. Vyberete si, jak bude vysoká, jaké bude mít vlasy, jaké bude mít oči, jaký bude mít nos. Jakou bude mít barvu pleti, jestli to bude Evropanka, jestli bude mít asijský vzhled, a od toho se odvíjí i cena. Existují ale i robotické panny, které mají vyhřívaný systém, umějí sténat. Tím se samozřejmě ta cena opět zvyšuje.

Říkala jste, že panny i prodáváte. Dá se tedy říct, že o tuto "pomůcku" je v Česku zájem? Je to budoucnost?
Určitě je to budoucnost. Jaký je to trend, nevím, pro Čechy bych řekla, že je to stále velmi nové. Nejsme na tom jako v Japonsku, kde jí má doma každý druhý.

V Japonsku má pannu každý druhý?
Nemá ji samozřejmě každý druhý, ale to procento je samozřejmě vyšší, ten trh je tam mnohem starší, je tam déle.

Nastane podle vás doba, kdy se lidé nebudou stydět za to, že mají doma umělou pannu?
To záleží na každém z nás. Jak vnímá sexualitu, jaké má přátele. Ale není to něco, za co by se měl někdo stydět. My ji vnímáme ne jako robotickou ženu, ale spíše jako nějakou sofistikovanější erotickou pomůcku.

Co vaše plány do budoucna? Budete kupovat čtvrtou pannu?
Určitě chceme rozšiřovat sortiment. Chceme však pořizovat i panáky. Jinak se však, jak už jsem říkala, hodně zabýváme expanzí prostřednictvím franšíz.

Panáky myslíte umělé muže?
Ano, registrujeme zájem ze strany žen, a proto uvažujeme o koupi.

Podle čeho jste stanovovali hodinovou cenu za návštěvu?
Tak reálné ženy, co se pohybují, najdete levnější i mnohem dražší. Podle mě je ta cena přiměřená dané službě.

Považujete klasické priváty za konkurenci?
Ne, zabýváme se něčím jiným. Někdo se zhlédne spíše v našich pannách než v těch reálných. Je to dané tím, že je to něco stoprocentně hygienického. Klienti se mohou cítit komfortněji. Pro mnohé muže je nějakým problémem třeba ostych, proto nepůjdou třeba na privát, kde musí konverzovat s tou ženou. Pro ně je to určitě dobrá varianta. Zároveň je manželka určitě radši, když zjistí, že ji muž podvádí se silikonovou pannou než s reálnou milenkou. To jsou všechno faktory, které jsou našimi plusovými body.

Proč by měla být žena radši, že ji manžel podvádí s pannou?
To je asi zcela logické, ne? Panna není živá, je to stoprocentně hygienické, nemusí se bát přenosu nějakých chorob. Asi kdybyste si sám představil partnerku, tak budete radši, když zjistíte, že chodí za silikonovým pánem než za živým pánem. To je zcela logická úvaha.

Na webu máte dotazník, kde žádáte klienty o připomínky. V jedné sekci se dotazujete na věk a nabízíte možnost odpovědi. Nejnižší věk, který lze zaškrtnout, začíná na osmnácti. Může sem přijít sedmnáctiletý klient?
S tím jsme se vůbec nesetkali. Ale tenhle podnik je od osmnácti let, stejně jako webové stránky jsou od osmnácti. Občanku tedy u dveří nekontrolujeme, ale nesetkali jsme se s tím, že bychom měli pochyby o věku klientů. Všechno je ale právně podložené.

A když byste měli pochyby?
Když bychom měli pochyby, tak bychom se dotázali na občanský průkaz, ale s tím jsme se nesetkali.

Kdo je váš typický klient?
Jsou to normální lidé, které potkáte na ulici, které potkáte v samoobsluze. Normální lidé.

Už u vás byla zákaznice?
Žena sama ještě ne, ale byl tady manželský pár.

Jak přistupují klienti k tomu, když jednají s vámi, jako se ženou?
Já sem manažerka. Scházím se s novináři, řeším také další věci. Telefony ale tady nezvedám a klienti se mnou nepřijdou do styku. Máme i z toho důvodu mužskou obsluhu. Zákazníci jsou pak otevřenější, řekla bych, že je to i pro naše zákazníky komfortnější, když jim otevře muž.

autor: Ondřej Neufus | 12. 2. 2019 7:05

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama