Špatně vyřešená reklamace a polovina lidí se už nevrátí. Češi jsou k e-shopům nároční

Iva Špačková Iva Špačková
18. 9. 2018 11:00
Šedesát procent Čechů nakupuje rádo na internetu. Jejich věrnost konkrétnímu e-shopu ovlivňuje hlavně to, jak dobře se obchodník umí vypořádat s reklamacemi. Pokud v tom zaostává, může přijít o velkou část zákazníků a důmyslně vymýšlené věrnostní programy mu je zpátky nenaženou. Vyplývá to z výzkumu společnosti Ipsos pro konzultační společnost Acomware. Podívejte se, na čem Čechům při nakupování záleží.
Foto: Ipsos, Acomware

Co zákazníkům vadí

U e-shopů lidem vadí, když virtuální prodejny nemají své pevné výdejní místo. Od nákupu to odrazuje téměř tři čtvrtiny zákazníků.

U kamenných prodejců lidem naopak vadí to, že nemají internetový obchod (60 % zákazníků), či neumožňují rezervaci zboží na prodejně. Nejvíce jim však nedokážou odpustit fakt, že v případě existence on-linové pobočky u nich nemohou zboží zakoupené na internetu reklamovat. To vadí devíti zákazníkům z deseti.

 

Právě se děje

Další zprávy