Peníze hlavně na marketing
Zbylé kraje zatím žádné akce, které by turistům ušetřily peníze, nepřipravily. Chtějí se zaměřit hlavně na propagaci regionu a hlavních turistických cílů.
Ústecký kraj
Podle informací z tiskového oddělení krajského úřadu bude podpora směřovat formou speciální dotace pro OSVČ ve výši 25 tisíc korun a dalších dotačních titulů pro kempy a stellplatzy, aby měly prostředky na investice před příští sezonou.
Plzeňský kraj
Kromě dotačních programů na podporu rozvoje cestovního ruchu připravil letos kraj kampaň Dovolená v Plzeňském kraji léto 2020, která představuje zajímavá místa a památky. Nabídku atraktivních míst s tipy na zajímavosti v okolí a také na ubytování nabízí katalog Dovolená v Plzeňském kraji. K dispozici je v tištěné i elektronické verzi. Tu lze najít na webovém portále Turistů ráj.
Královéhradecký kraj
Letos se úřad zaměřil především na marketingové aktivity s cílem přilákat turisty, propagovat i méně známé památky a místa kraje s cílem rozprostření návštěvníků a ulevení notoricky známým místům, kde se zejména v letních měsících očekává velký zájem. Úřad připravil prezentace v médiích, připravuje každotýdenní tipy hejtmana na výlety po kraji a on-line kampaně.
Dále 1. června spustil kraj druhý společný ročník s Pardubickým krajem soutěže Cyklopecky Východní Čechy 2020. Jde o 15 tipů na výlety na kole, součástí je soutěž o ceny. K dispozici jsou brožurky, plakáty, samolepky se speciálním QR kódem s integrovaným logem. Informace na: www.cyklopecky.info.
Pardubický kraj
Úřad informoval, že zvýšil marketingovou podporu cestovního ruchu. Hlavními tématy letošní sezony v Pardubickém kraji jsou cyklistika a hrady a zámky.
Jihomoravský kraj
Jihomoravský kraj pokračuje v kampani "Jižní Morava z jiného úhlu", což je dlouhodobá kampaň zaměřená na podporu méně známých míst a aktivit v regionu. Pobídky formou voucheru kraj nechystá.