V MHD se nedodržují nepsaná pravidla, stěžují si lidé. Dopravce nasadí Boba a Bobka

Bob a Bobek vysvěTlují pravidla slušného chování v Pražské MHD.
Pražský dopravní podnik představil výchovnou kampaň s názvem „Slušnost a bezpečnost“. Jejími hlavními hrdiny jsou postavičky králíků z klobouku od výtvarníka Vladimíra Jiránka. Cílem kampaně je podle podniku "poučit cestující o dodržování přepravních podmínek a slušném chování ve veřejné dopravě". Na kampani spolupracoval DPP s Českou televizí. V tramvajích, autobusech a metru budou plakáty následující tři roky.

Dopravní podnik vysvětluje, že kampaň postavil na základě podnětů veřejnosti, které dopravci přicházejí. "Vznikla tak potřeba zaměřit se na slušné chování cestujících při přepravě v prostředcích hromadné dopravy," vysvětluje mluvčí Aneta Řehková.
Stížnosti cestujících se prý velmi často týkají nedodržování nepsaných pravidel vzájemné ohleduplnosti při cestování metrem, tramvají a autobusem.
"Bob a Bobek budou prostřednictvím vtipných obrázků cestujícím připomínat nutnost dodržování slušného chování," píše DPP v tiskové zprávě.
Součástí kampaně bude i aplikace, která bude vysvětlovat pravidla slušného a bezpečného chování v MHD "zábavným a zároveň poučným způsobem ".
Foto: DPP
Ekonomika Ekonomika
6. 12. 2018 9:29
Pražský dopravní podnik představil výchovnou kampaň s názvem „Slušnost a bezpečnost“. Jejími hlavními hrdiny jsou postavičky králíků z klobouku od výtvarníka Vladimíra Jiránka. Cílem kampaně je podle podniku "poučit cestující o dodržování přepravních podmínek a slušném chování ve veřejné dopravě". Na kampani spolupracoval DPP s Českou televizí. V tramvajích, autobusech a metru budou plakáty následující tři roky.
 

Právě se děje

Další zprávy