reklama
 
 

A co vlastně děláš? Nové profese naráží na údiv i nepochopení, bude jich ale přibývat

26. 4. 2019 5:30
Před pár lety jejich profese ještě neexistovaly. Nabídku práce pro influencera, manažerku rodičovství nebo odborníka, který učí mluvit chatboty, jste v inzerátech nenašli. Dnes už ano. Trh práce prochází díky digitalizaci radikální změnou, a zatímco řada profesí zanikne, jiné vzniknou. Podle jedné studie 65 procent pracovních pozic, které budou vykonávat současné děti a mládež, dosud neexistuje. Přečtěte si 10 příběhů lidí, kteří už některé nové profese vykonávají.

autor: Kateřina Hovorková | 26. 4. 2019 5:30

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama