Nejsledovanější spoty na YouTube: Uspěla reklama Pořád online a Agresivita zabíjí

ČTK ČTK
25. 1. 2022 12:14
Nejsledovanější reklamu na českém YouTube měl loni T-Mobile. Druhá skončila se sérií spotů Česká asociace pojišťoven a třetí řetězec McDonald's. Vyplývá to z žebříčku YouTube Ads Leaderboard, který každý rok srovnává úspěšnost reklamních spotů na základě počtu zhlédnutí a celkové interakce diváků s videem.
Spot Pořád online
Spot Pořád online | Foto: T-Mobile

Letošní vítězný spot Pořád online od T-Mobilu se odehrává v časové smyčce za hudebního doprovodu beatboxera En.Drua. Na spotu se podílely kreativní agentura Saatchi & Saatchi a mediální agentura Mediacom.

Druhé místo získala Česká asociace pojišťoven, která loni představila několik obsahových seriálů. Hlavní tváří kampaně Agresivita zabíjí, která má předcházet nebezpečnému chování za volantem, se stal stand-up komik Tigran. Do žebříčku Ads Leaderboard to dotáhl spot Tvař se, že ti každej dluží!  v proodukci agentury Beef Brothers.

Populární mezi diváky jsou také reklamní seriály, dlouhodobě s nimi úspěšně pracuje například značka McDonald's. Její spot Tisíc věcí, co tě teď v Mekáči napadnou, když je tu Veggie se umístil na třetí příčce žebříčku. Pravidelné úspěchy sklízí také kosmetická značka Maybelline se svým seriálem Make-up in the City. Obsah pro obě značky vytváří agentura Bubble.

S novou Veselou letní kolekcí uspěl slovenský výrobce oblečení Dedoles, který se do žebříčku nejoblíbenějších reklam probojoval podruhé. Značka müsli Mixit zase ve svém velikonočním spotu KOKO-leda ptáka Mixiťáka propojila hudbu s vtipným textem a animací.

"Propojení videa s výraznou audiosložkou je trefa do černého. Podle našich analýz si diváci po zhlédnutí takových reklam dvakrát lépe vybaví danou značku a třikrát lépe danou reklamu. Velmi oblíbené jsou také reklamy využívající značkové maskoty. Tyto typy kampaní pak pomáhají vytvářet u diváka silnější emocionální vazbu ke značce," uvedl Petr Houzar, který má YouTube v Česku a na Slovensku na starosti.

Animovaná mluvící čivava se v hlavní roli objevila ve spotu Já mám prostě styl od českého on-line obchodu s módou Factcool. Podobný vzorec následovala on-line pojišťovací služba RIXO.cz, která maskota využila ve spotu Jediný opravdový online srovnávač životního pojištění.

 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

před 1 hodinou

První odhady australských voleb ukazují, že opozice zřejmě odstaví od moci vládnoucí kabinet

Opoziční Labouristická strana v Austrálii patrně odstaví od moci kabinet současného konzervativního premiéra Scotta Morrisona. Ukazují to projekce australských televizních stanic. Výsledek dnešních parlamentních voleb je zatím nejistý a zřejmě bude velmi těsný, Morrison ale s největší pravděpodobností nebude mít dost křesel na to, aby mohl sestavit vládu i pro čtvrté volební období. Dosavadní sčítání hlasů naznačuje, že lidé tentokrát více volili i menší politické strany.

Poslední volební místnosti se na západě země uzavřely v 18:00 místního času (poledne SELČ). Dnešní průzkum společnosti Newspoll přisuzoval labouristům podporu 53 procent hlasů.

Morrisonova koalice nyní ve 151členné Sněmovně reprezentantů drží nejtěsnější většinu 76 křesel. Labouristická strana slibuje větší výdaje na péči o děti i seniory, stávající koalice pak lepší řízení ekonomiky v době, kdy se v Austrálii kvůli pandemii covidu-19 prohloubil rozpočtový deficit. Morrison slíbil, že pokud bude znovuzvolen, jeho vláda sníží daně a zmírní tlak na růst životních nákladů.

Zdroj: ČTK
před 2 hodinami

Na pochod Praha-Prčice se dnes po dvouleté pauze vydalo přes 17 500 turistů

Na trasy pochodu Praha-Prčice se dnes po dvouleté covidové pauze vydalo 17 508 turistů. První z nich vyrazili na trať už před 05:00. Po poledni se začali vracet účastníci kratších tratí a cyklisté. Před 13:00 zatím do cíle nedorazil žádný z účastníků nejdelší sedmdesátikilometrové trasy. Všichni se musí vrátit do dnešních 20:00.

Pořadatelé museli počet účastníků omezit kvůli výluce železničního provozu mezi Olbramovicemi a Chotovinami. Na trasy se tak vydali jen ti, kteří se dopředu elektronicky zaregistrovali, informovala za pořadatele Dana Horáková.

Letos se tak zájemci nemohli registrovat až na startu, jak byli zvyklí, pouze ukazovali QR kódy. "Potřebovali jsme zastropovat trasy, proto jsme registraci uzavřeli dva dny před pochodem. Kvůli rekonstrukcím železniční trati jsou trasy kyvadlové dopravy delší, posílili jsme i dopravu na jih," uvedla Horáková. Pořadatelé ocenili, že jim letos ubyla práce s penězi.

Trasy pro pěší měří od 23 do 70 kilometrů, přičemž nejdelší začíná v Praze. Část z 21 tras je vyhrazena pro cyklisty. "Cyklisti mají samostatné trasy od roku 2006, chtěli jsme zabránit nebezpečí, protože se míchali do tras pro pěší," doplnila Horáková.

Nejoblíbenější je dětská trasa z Votic dlouhá 23 kilometrů. "Využívají ji i senioři, kterým už to tolik nechodí. Vozíčkářská trasa začínala v Miličíně, vyrazilo na ni 98 vozíčkářů.

Zdroj: ČTK
Další zprávy