Nejcennější značky světa. Projděte si nový žebříček, Číňané v něm rychle posilují

ada ada
29. 5. 2018 14:00
V novém žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ dominují technologické firmy. Výrazně posilují značky z Číny.

Úvodem

V novém žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ dominují technologické firmy - v první desítce je jich hned osm. Stejný poměr je také mezi značkami z USA a z Číny (tu v první desítce zastupují herní gigant a poskytovatel internetových služeb Tencent a e-shop Alibaba).

Tři nejrychleji rostoucí značky však pocházejí z Číny, jejich růst je dvakrát rychlejší než růst amerických značek. Celkem je v Top 100 zastoupeno čtrnáct čínských značek. Při prvním vydání žebříčku v roce 2006 byla v první stovce zastoupena jediná − telefonní operátor China Mobile.

Žebříček sestavují reklamní agentura WPP a poradenská společnost Kantar Millward Brown.

 

Právě se děje

Další zprávy