reklama
 
 

Kellner ukázal novou fotku. Rok 2015 patřil mezi úspěšnější, říká ve výroční zprávě PPF

18. 8. 2016
Skupina PPF vydala svou knižní výroční zprávu za rok 2015. Tato sledovaná výroční zpráva letos mapuje i 25 let historie PPF. Jako každý rok v ní je i nová fotografie Petra Kellnera, který v PPF drží 98,92 procenta.
Doporučujeme

Praha – Investiční impérium nejbohatšího Čecha Petra Kellnera ovládá majetek v hodnotě 567 miliard korun. Kvůli problémům v Rusku firmě loni klesl čistý zisk o desetinu, přesto PPF loni vydělala 352 milionů eur, v přepočtu tedy 9,5 miliardy korun. Tržby se propadly o 15 procent na zhruba šest miliard eur, tedy 160 miliard korun.

"V řeči čísel patřil rok 2015 pro skupinu PPF k těm úspěšnějším," uvádí Petr Kellner, který v ní drží 98,92 procenta, na začátku výroční zprávy PPF. "Na provozní úrovní se nám podařilo dosáhnout stejného zisku jako v předešlém roce a hodnota majetku, který vlastníme, opět přesáhla 21 miliard eur," upřesňuje.

Knižní podoba výroční zprávy PPF patří k nejsledovanějším a graficky nejlépe zpracovaným výkazům mezi tuzemskými firmami. Například i tím, že je v ní vždy nová Kellnerova fotka. Ten se jinak na snímcích neobjevuje.

"Výroční zpráva za rok 2015 je v jistém ohledu výjimečná: vydáváme ji v roce, kdy PPF slaví pětadvacet let své existence. Do tradičního byznysového ohlédnutí za loňským rokem se tak částečně promítá i ohlédnutí za celou historií PPF," říká v úvodním slově Petr Kellner.

"Náš příběh je totiž do jisté míry i částí příběhu České republiky, respektive budování tuzemského kapitalismu," pokračuje Kellner. "Když se ohlížím, vidím kromě velké pracovitosti a osobního nasazení i především to, že jsme se vždy snažili jít svou vlastní cestou, přemýšleli vlastní hlavou a nepodléhali nejrůznějším módním trendům. To je jeden z prvků naší DNA! A taková by měla PPF zůstat i do budoucna," píše Kellner.

Podle něj loni došlo ke dvěma klíčovým věcem v PPF – asijské expanzi Home Creditu, nejhodnotnější firmy PPF, a k rozdělení společnosti O2 na infrastrukturu a mobilního operátora.

Výroční zpráva PPF má každý rok jiný vizuální styl. Loni vydaná zpráva za rok 2014 kombinovala oficiální fotky akcionářů a managementu PPF s jejich civilními portréty. Zpráva za rok 2013 byla situovaná ve stylu polaroidových retroportrétů a ve výroční zprávě 2012 byli klíčoví lidé PPF vyfoceni při svých zálibách.

Nová zpráva za rok 2015 se nese v konzervativním duchu a manažeři včetně Kellnera jsou zachyceni ve společenském oděvu. Výroční zprávu připravilo grafické studio Najbrt. Manažery fotil Václav Jirásek, který s PPF spolupracuje dlouhodobě.

autor: Milan Mikulka

reklama
reklama
reklama
reklama
Komerční sdělení
reklama

Sponzorované odkazy

reklama