Určitě se ozveme. Necitlivá odpověď na pohovor umí rozpoutat hodně drahou zahořklost

Iva Špačková Iva Špačková
11. 12. 2018 6:15
Uchazeč o práci už není jen lidský zdroj, který firmě pomůže rozvíjet její byznys, ale nově je to i zákazník. Takto se na něj dívá nová studie mezinárodní náborové firmy ManpowerGroup. Firmy by si podle ní měly na chování k zájemcům o práci dávat veliký pozor. Zhrzený zájemce se totiž o svou zkušenost rád podělí a může firmě pořádně zavařit. Naopak korektní jednání a respekt k uchazečům může společnosti zvýšit prestiž. Podívejte se na výsledky výzkumu i rady, jak si zachovat přízeň odmítnutých uchazečů.
Foto: Shutterstock

Zhrzený zájemce dokáže firmě zavařit

Uchazeč o práci už není jen lidský zdroj, který firmě pomůže rozvíjet její byznys, ale nově je to i zákazník. Takto se na něj dívá nová studie mezinárodní náborové firmy ManpowerGroup. Firmy by si podle ní měly na chování k zájemcům o práci dávat veliký pozor. Zhrzený zájemce se totiž o svou zkušenost rád podělí a může firmě pořádně zavařit. Naopak korektní jednání a respekt k uchazečům může společnosti zvýšit prestiž.

  • Podívejte se na výsledky výzkumu i rady, jak si zachovat přízeň odmítnutých uchazečů.
 

Právě se děje

Další zprávy