Foot Locker otevře v Praze svou největší prodejnu ve střední Evropě. Bude přes pět pater

ČTK ČTK
24. 1. 2017 10:55
Obchod o rozloze téměř 1500 metrů čtverečních zaujme od poloviny roku pět pater v Paláci Euro. Nová prodejna nahradí v budově módní řetězec Promod a kasino.
Palác Euro.
Palác Euro. | Foto: Cushman & Wakefield

Praha – Řetězec se sportovní obuví a oblečením Foot Locker otevře v polovině roku na pražském Václavském náměstí svou největší prodejnu ve střední Evropě. Obchod o rozloze téměř 1500 metrů čtverečních zaujme pět pater v Paláci Euro. V tiskové zprávě to dnes uvedla realitní poradenská společnost Cushman & Wakefield, která pronájem prostor zprostředkovala.

Nová prodejna nahradí v Paláci Euro módní řetězec Promod a kasino. "Prahu považujeme v rámci regionu středovýchodní Evropy za klíčovou lokalitu. Místní trh je stabilní a turistický ruch je dlouhodobě na vzestupu," uvedl ředitel zodpovědný za nemovitosti ve Foot Locker Europe Martin Macháč.

"Centrum Prahy se dlouhodobě profiluje jako nejatraktivnější retailová lokalita ve střední a východní Evropě. Důkazem je stále rostoucí zájem mezinárodních značek o prostory pražského centra, především o obchodní jednotky v ulicích Na Příkopě, Pařížské a na Václavském náměstí, které čeká v nadcházejících letech rozsáhlá revitalizace," dodal partner ve společnosti Cushman & Wakefield Jan Kotrbáček.

Značka Foot Locker vznikla v roce 1974. Má více než 800 obchodů v Evropě a přes 3000 celosvětově.

 

Právě se děje

před 48 minutami

Polovina kontrolovaných e-shopů v prvním čtvrtletí porušila zákon, zjistila inspekce

Polovina internetových obchodů, které kontrolovala v letošním prvním čtvrtletí Česká obchodní inspekce (ČOI), porušila předpisy. Nejčastěji se zjištěná pochybení týkala zákona o ochraně spotřebitele a inspekce za ně uložila pokuty za téměř 1,5 milionu korun. V tiskové zprávě to v pondělí uvedla ČOI, která ve sledovaném období, poznamenaném epidemií nemoci covid-19, provedla meziročně šestkrát více kontrol e-shopů. Vzhledem k uzavření mnohých kamenných prodejen kvůli protikoronavirovým opatřením se totiž prodej přes internet výrazně zvýšil.

"Výsledky kontrol v 1. čtvrtletí 2021 potvrzují, že u internetového prodeje dochází stále k vysokému počtu porušování spotřebitelské legislativy," uvedl ředitel ČOI Mojmír Bezecný. Podle něj e-shopy často neinformují zákazníky o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů nebo o jejich právech týkajících se reklamace zboží. Dopouští se i nekalých obchodních praktik a často poskytují lživé či neúplné údaje o výrobku, dodal.

Zdroj: ČTK
Další zprávy