reklama
 
 

E-kniha za desetinu ceny? Nesmysl, říká zástupce Kosmasu

18. 11. 2014 10:30
Společnost Kosmas oslaví letos patnáct let od svého vzniku. Během nich si dokázala vydobýt přední pozici na knižním distribučním trhu. Začátky ale tak idylicky nevypadaly.

Kamenná knihkupectví mají své nepopiratelné kouzlo - možnost přivonět si k čerstvě vytištěným titulům, kochat se jejich lákavými obaly a tu a tam se za lehkého zašustění stránek do některého z nich začíst. Jejich internetoví konkurenti nedokážou takový zážitek nahradit, přináší ale zase jiné výhody. Obvykle nižší cenu, širší výběr a v neposlední řadě i možnost pohodlného nákupu z tepla domova. Tyto benefity k nim tak lákají stále více čtenářů.

Nejnavštěvovanějším knižním e-shopem u nás je přitom s velkým náskokem Kosmas, jak vyplývá z údajů Svazu českých knihkupců a nakladatelů za rok 2012/2013. Jedná se také o jeden z nejstarších knižních e-shopů, založen byl totiž před patnácti lety.

Na jeho počátky vzpomíná Jan Vávra, který stál u zrodu firmy. Dnes zde pracuje jako IT manažer. "Co se týká internetu, tak v roce 1999 to tu bylo pole neorané. E-shopy byly teprve na začátku, všichni jsme ale věřili, že mají budoucnost. Bylo to ve vzduchu. Tenkrát to byla každý den zábava, vymýšlet něco nového, teď už je to spíš obchod."

Celý příběh Jana Vávry a knihkupectví Kosmas si přečtěte na sesterském webu ProByznys.info.

autor: Veronika Šmídová, ProByznys.info | 18. 11. 2014 10:30

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama