CzechTourism vybírá maskota a logo

CzechTourism vybírá maskota a logo
I druhé místo v kategorii logo patřilo valašskomeziříčské agentuře. Poštovní známka však podle poroty není aktuální.
Poštovní známka měla plnit funkci loga i maskota zároveň.
Maskot z dílny Motýl Media se porotě líbil nejvíc. Rozhýbané písmeno I by však mělo změnit barvy a zaoblit hrany, aby bylo přátelštější.
Květinová podoba loga porotu zaujala. I nápad autorů využít jej jako "razítko" na propagačních materiálech.
Foto: Motýl Media Valašské Meziříčí.
Veronika Skálová Veronika Skálová
10. 7. 2009 18:23

Větší marketingovou podporu domácímu cestovnímu ruchu chce zajistit agentura CzechTourism. Proto se rozhodla najít vhodné logo, maskota i slogan. O dalším využití úspěšných návrhů však teprve rozhodne.

 

Právě se děje

Další zprávy