Pro každou zemi jiná chuť a věčný boj s cukrem. I to se zkoumá v centrále Coca-Coly

Pro každou zemi jiná chuť a věčný boj s cukrem. I to se zkoumá v centrále Coca-Coly
Speciální mrazící box, který lahev nápoje zamrazí během několika vteřin i složitý systém potrubní pošty. To vše najdeme v centrále společnost Coca-Cola v Bruselu, kterou navštívil redaktor Aktuálně.cz.

Portfolio The Coca-Cola Company obsahuje na 500 značek nápojů. V Bruselu je mají k dispozici všechny na jednom místě.
Velkým trendem je například kategorie čajů. V Česku je nejrozšířenější značka Fuze Tea.
Varianta Coca-Coly v Japonsku například obsahuje dodatečný protein.
Velké téma pro firmu a celý trh je tlak na snižování cukru v nápojích a alternativní sladidla. Snímek zobrazuje "náběh" sladké chuti u jednotlivých typů sladidel v čase.
Foto: Antonis Koutsoukos/The Coca-Cola Company
Michal Šenk Michal Šenk
23. 12. 2018 23:20
Speciální mrazící box, který lahev nápoje zamrazí během několika vteřin i složitý systém potrubní pošty. To vše najdeme v centrále společnost Coca-Cola v Bruselu, kterou navštívil redaktor Aktuálně.cz.
 

Právě se děje

před 3 hodinami

Šampionem IndyCar je podruhé během tří let Američan Newgaarden

Americký pilot Josef Newgarden vyhrál zámořský formulový šampionát IndyCar. 28letému jezdci k tomu stačilo v neděli dojet osmý v závěrečném podniku sezony, který hostil okruh Laguna Seca. Do závodu, který vyhrál jeho krajan Colton Herta, vjížděl s náskokem 41 bodů na dalšího Američana Alexandera Rossiho. Toho ale v celkovém pořadí nakonec v souboji o druhé místo přeskočil Francouz Simon Pagenaud. Šampion z roku 2017 Newgarden vybojoval pro svůj tým Penske už 35. titul vítěze IndyCar.

Další zprávy