Pro každou zemi jiná chuť a věčný boj s cukrem. I to se zkoumá v centrále Coca-Coly

Pro každou zemi jiná chuť a věčný boj s cukrem. I to se zkoumá v centrále Coca-Coly
Speciální mrazící box, který lahev nápoje zamrazí během několika vteřin i složitý systém potrubní pošty. To vše najdeme v centrále společnost Coca-Cola v Bruselu, kterou navštívil redaktor Aktuálně.cz.

Portfolio The Coca-Cola Company obsahuje na 500 značek nápojů. V Bruselu je mají k dispozici všechny na jednom místě.
Velkým trendem je například kategorie čajů. V Česku je nejrozšířenější značka Fuze Tea.
Varianta Coca-Coly v Japonsku například obsahuje dodatečný protein.
Velké téma pro firmu a celý trh je tlak na snižování cukru v nápojích a alternativní sladidla. Snímek zobrazuje "náběh" sladké chuti u jednotlivých typů sladidel v čase.
Foto: Antonis Koutsoukos/The Coca-Cola Company
Michal Šenk Michal Šenk
23. 12. 2018 23:20
Speciální mrazící box, který lahev nápoje zamrazí během několika vteřin i složitý systém potrubní pošty. To vše najdeme v centrále společnost Coca-Cola v Bruselu, kterou navštívil redaktor Aktuálně.cz.
 

Právě se děje

Další zprávy