Zákazníci hodnotili: Nejlépe se nakupuje v Globusu

Radek Pecák Radek Pecák
4. 2. 2010 11:40
Udělování cen pro maloobchodní řetězce žádné velké překvapení nepřineslo
Společnost Globus zavádí televizi o svém hypermarketu.
Společnost Globus zavádí televizi o svém hypermarketu. | Foto: Repro Aktuálně.cz

Praha - Globus, Hornbach, Kaufland a Tesco Stores. To jsou jména maloobchodních řetězců, jejichž představitelé byli oceněni při slavnostním večeru konference Retail Summit.

Podkladem k udělování prestižních cen TOP RETAILER jsou výsledky výzkumu SHOPPING MONITOR, největšího reprezentativního šetření nákupních zvyklostí v České republice.

Jako řetězec, který je nejlépe hodnocený zákazníky, skončil letos po roční odmlce opět Globus. Výzkum potvrdil výbornou pozici tohoto řetězce zejména co se týká šíře sortimentu, čerstvosti a kvality zboží a také dostupnosti a kvality personálu. Mezi dalšími faktory, které se hodnotí, je třeba také cenové vnímání prodejny.

Cení se i zlepšení

Mezi prodejci nepotravinářského zboží si cenu za nejlepší zákaznické hodnocení odnesla společnost Hornbach Baumarkt. Tento řetězec získal nejlepší průměrné hodnocení zákazníků v klíčových kritériích (cenová úroveň, šíře sortimentu, kvalita nákupního prostředí, personálu).

Cenu pro nejnavštěvovanější obchodní řetězec si odnesl Kaufland. Jeho prodejny jsou hlavním nákupním místem rychloobrátkového zboží pro 17 % českých domácností a cenu pro řetězec, který v některé oblasti dosáhl v minulém roce výrazné zlepšení, získala společnost Tesco Stores. Zaznamenala totiž nejvyšší nárůst počtu domácností, které právě Tesco označují za své hlavní nákupní místo.

 

Právě se děje

Další zprávy