V e-mailech je nejlepší ČS, tvrdí výzkum

ČTK, Red Eko
26. 2. 2006 13:20
Praha - Výzkumná agentura se pokusila seřadit tuzemské banky podle toho, jak dobře se baví s klienty po síti.

Podle lednového průzkumu společnosti United Interactive je bankou, která pomocí elektronické pošty nejlépe komunikuje s klienty, Česká spořitelna.

ČS v průzkumu nazvaném Email Response Index (ERI), jehož se zúčastnilo 12 domácích bank, následují GE Money Bank a Živnostenská banka. Největší tuzemskou banku, ČSOB, společnost z metodických důvodů do průzkumu nezahrnula.

Výsledný index poskytuje informace, které vypovídají o tom, zda banka reagovala na e-mailový dotaz, jak rychle reagovala a jak kvalitní odpověď poskytla.

Infobox

POŘADÍ

  • 1. Česká spořitelna 98,3
  • 2. GE Money Bank 92,4
  • 3. Živnostenská banka 91,6
  • 4.-6. eBanka 90,8
  • 4.-6. Komerční banka 90,8
  • 4.-6. Volksbank 90,8
  • 7. Citibank 84,0
  • 8. HVB Bank 80,3
  • 9. Commerzbank 71,4
  • 10. Raiffeisenbank 66,0
  • 11. Bawag Bank 61,3
  • 12. ING 59,7

*Číslo uvádí Index kvality, čím vyšší, tím lepší komunikace banky

Pomocí indexu společnost sestavuje žebříček mapující úroveň e-mailové komunikace.

Na čtvrté pozici se umístila eBanka, která byla loni první. Za ní byly Komerční banka, Volksbank a Citibank. Jako poslední skončila ING Bank.

Na všech sedm dotazů v rámci průzkumu odpověděly všechny banky s výjimkou Bawag Bank, ING a Raiffeisenbank. Na dotaz v anglickém jazyce zareagovaly všechny společnosti.

 

Právě se děje

Další zprávy