Známe Sexistické prasátečko. Vybrali jste nejhorší reklamy

Známe Sexistické prasátečko. Vybrali jste nejhorší reklamy
Druhé místo získala s 1229 hlasy internetová reklama na 100mega.cz. Do soutěže ji navrhl Pavel Weber.
Bronzovou medaili získala reklama na "novou a barevnou" od společnosti Sharp. Na autě ji vyfotil Michal Šebela, získala 514 hlasů.
A toto už je vítěz kategorie Ženy pouze jako části těla. Internetové reklamě společnosti Alfacomp.cz jste poslali 1106 hlasů.
Stříbro "vyhrála" reklama společnosti D-link. Na letáku ji vyfotila Sára Foitová, získala 835 hlasů.
Foto: Jiřína Pavlíková
Aktuálně.cz Petr Kučera Aktuálně.cz, Petr Kučera
6. 11. 2012 10:00

Další ročník anticeny Sexistické prasátečko zná vítěze. Určili je čtenáři Aktuálně.cz, mediálního partnera akce pořádané organizací Nesehnutí. Hlavním cílem projektu je upozornit na inzeráty, které staví určitou skupinu (nejčastěji ženy) do nerovné pozice.

 

Právě se děje

Další zprávy