Nahota v reklamě: do soutěže o sexistické prasátečko vstoupily volby

Nahota v reklamě: do soutěže o sexistické prasátečko vstoupily volby
Číslo 2  - Piráti a jejich plakát. "Jestli se to někomu nelíbí, jeho věc, nemusí se na to dívat. Ale od nás rozhodně puritánství a konzervatismus čekat nemůžete," píše jeden z kandidátů strany ve volbách Petr Kopač.
Číslo 3 je falešný plakát Strany zelených. Zelení, kteří jdou do voleb s číslem 23, se od něj distancují.
Svou sexistickou kampaň spustil také Vít Bárta z Věcí veřejných - to ale nebylo kvůli volbám, nýbrž jako upozornění na praktiky exekutorů.
Na tom, zda sex v reklamě skutečně prodává, nebo ne, se marketingoví experti nedokážou zcela shodnout. V jistém ohledu ale jsou zajedno: využívání erotiky v reklamě se mění.
Foto: Aktuálně.cz
Ekonomika Ekonomika
23. 10. 2013 10:10
Kvůli nadužívání sexu v reklamě vznikla dnes už tradiční soutěž Sexistické prasátečko.

Kampaň na podprsenku Wonderbra s Evou Herzigovou je dodnes používána jako klasická ukázka erotiky v reklamě v 90. letech. Dnes je erotika v reklamě používána zcela jinak - s odstupem a mírnou ironií, někdy vtipem (často málo podařeným). Kvůli nadužívání sexu v reklamě vznikla dnes už tradiční soutěž Sexistické prasátečko (z ní je většina fotografií v této galerii). Pozor: nejde jen o využívání ženského těla - například kampaň na deodoranty Procter and Gamble ukazuje, že svléci se v reklamě musí i muži.

 

Právě se děje

Další zprávy