Sazka po 30 letech mění logo. A Jágr v reklamě končí

ČTK ČTK
27. 3. 2013 14:08
Logo se na pobočkách Sazky v Česku bude měnit postupně do konce roku
Nové logo Sazky.
Nové logo Sazky. | Foto: Sazka

Praha - Společnost Sazka po téměř 30 letech mění své logo. "Náklady na proměnu vzhledu společnosti vyjdou na desítky milionů korun," řekl na středeční tiskové konferenci generální ředitel Sazky Robert Chvátal.

Logo se na pobočkách Sazky v Česku bude měnit postupně, kompletní proměna by měla být hotova do konce letošního roku.

Dosavadní šestiúhelníkové logo Sazka používala od roku 1985. Nové logo z něj vychází a zachovává žlutou a zelenou barvu, podle Chvátala je ale modernější a snese prý srovnání s kvalitními značkami na trhu zábavy.

Dosavadní logo.
Dosavadní logo. | Foto: Aktuálně.cz

S představením nového loga Sazka zároveň spouští novou reklamní kampaň pro svou hru Sportka. Tváří reklamy už nebude hokejista Jaromír Jágr, společnost s ním ale počítá pro jiné produktové řady Sazky.

Chvátal zároveň potvrdil, že Sazka bude dál sponzorovat kladenský hokejový klub, který Jágr vlastní.

 

Právě se děje

Další zprávy