Reklamní televize TipTV vydržela jen dva měsíce

ČTK ČTK
1. 7. 2013 11:05
Televize se zaměřovala na propagaci firem a jejich výrobků
Logo televizní stanice
Logo televizní stanice | Foto: Aktuálně.cz

Praha - Inzertní televize TipTV po zhruba dvou měsících ukončila pozemní televizní vysílání. Upozornil na to dnes server Digizone.cz, televize o konci vysílání stručně informuje na internetových stránkách. Jeden ze zakladatelů televize Radek Pažout nechtěl rozhodnutí pro komentovat s odkazem na chystané tiskové prohlášení.

Televize TipTV se zaměřovala na propagaci firem a jejich výrobků. Vedle toho vysílala kontaktní pořady jako například Vědmy radí, které měly být doplňkovým formátem umožňujícím dodržovat časy pravidelných pořadů.

Celoplošný program byl součástí třetího pozemního multiplexu provozovatele Czech Digital Group. Podle serveru Digizone mohl půl roku vysílat v rámci takzvaného pilotního provozu za výrazně nižší ceny.

Tuzemská pozemní síť se v poslední době rozrostla o několik programů zaměřených na nejrůznější formy propagace firem či zboží. Vedle TipTV to jsou například Active TV a Inzert TV.

 

 

Právě se děje

Další zprávy