Pošta chystá vlastní internetovou samoobsluhu

Veronika Skálová Veronika Skálová
27. 7. 2010 10:01
Státní kolos potřebuje zvýšit chřadnoucí výnosy.

Praha - Dopisy mizí, tržby musí zachránit balíky, rozhodlo vedení České pošty. Podle informace Lidových novin připravuje zřízení zásilkového a internetového obchodu s názvem Poštovní supermarket.

"Listovní zásilky mizí, na balíkovém trhu je velká konkurence a je jednoznačné, že internetové obchody budou v budoucnu trh balíkových zásilek ovlivňovat zásadně, protože mají největší růstový potenciál," potvrdila LN šéfka České pošty Marcela Hrdá.

Obchod by měl začít fungovat s asi dvěma tisícovkami položek. Pošta ještě v tomto týdnu osloví s nabídkou partnerství největší internetové obchody v Česku.

Pošta jako dealer

Ty, které na nabídku kývnou, se stanou dodavateli zboží do Poštovního supermarketu, pošta bude jeho distributorem. Jako podporu může nabídnout "armádu" 10 tisíc listonošů, kteří budou do schránek roznášet katalogy. Navíc má tři tisíce "kamenných" poboček i vlastní e-shop.

Pošta bude přitom vystupovat jako obchodní zástupce partnerské firmy a bude inkasovat dohodnutou odměnu.


 

Právě se děje

Další zprávy