Penny dá na vylepšení prodejen v Česku miliardu korun

ČTK ČTK, Věra Tůmová
8. 2. 2012 12:00
Diskontní řetězec Penny hodlá přilákat nové zákazníky modernizací prodejen
Foto: Thinkstock

Praha - Společnost Penny Market, která v Česku provozuje 340 diskontních obchodů, letos zhruba zdvojnásobí investice a do rozvoje tuzemské prodejní sítě vloží více než miliardu korun. Pro ČTK to uvedl generální ředitel společnosti Penny Market Martin Gottfried.

Investice budou směřovat do expanze, logistiky i modernizace prodejen.

Společnost Penny Market už loni v Česku investovala 544 milionů korun a část peněz použila na rekonstrukci 14 prodejen, které díky tomu nyní mají nové vnitřní uspořádání regálů i vizuální styl.

Novou podobu má například prodejna Penny Market v Praze na Spořilově.

"Přestavba a modernizace 14 prodejen ve stylu Penny v Praze na Spořilově měla loni pozitivní vliv na vývoj obratu a počtu zákazníků v těchto prodejnách," uvedl jednatel Penny Marketu Martin Peffek, podle kterého proto bude společnost v modernizaci prodejen pokračovat.

Penny Market patří společně se supermarkety Billa do německé obchodní skupiny REWE Group.

Diskontním prodejnám Penny předloni v Česku klesly tržby meziročně o 136 milionů korun na 26,85 miliardy korun. V roce 2009 společnost Penny Market naopak i díky převzetí konkurenčních obchodů Plus Discount zvýšila tržby o devět miliard korun na bezmála 27 miliard korun.

 

Právě se děje

Další zprávy