Takto bude vypadat nová škodovka. Designová studie ze Ženevy

Takto bude vypadat nová škodovka. Designová studie ze Ženevy
O dost větší zvědavost ovšem vyvolává designový koncept zcela nového vozu. Velikostí mezi octavií a fabií.
Šéf představenstva Škody Winfried Vahland, jeho budoucí auto a logo.
Koncept nového vozu je první auto, na kterém se objevilo nové logo Škoda. Od roku 2012 ho budou mít na svých karosériích všechny modely značky
Mřížka chladiče je větší a sebevědomější, naopak světlomety se zmenšily. "To ale nebude naprosto charakteristický rys," řekl deníku Aktuálně.cz šéfdesignér Škody Jozef Kabaň. Podle něho se velikosti masky budou lišit model od modelu.
Foto: Radek Pecák
Radek Pecák Radek Pecák
28. 2. 2011 20:36

Největší tuzemská automobilka Škoda Auto ukázala v Ženevě 2011 nové korporátní logo a zejména designový koncept svého nového vozu budoucnosti Vision D.

 

Právě se děje

Další zprávy