Přetahovaná o cestující pokračuje. Který vlak zvítězí?

Přetahovaná o cestující pokračuje. Který vlak zvítězí?
Nový dopravce bude o zákazníky soupeřit na nejvytíženější trase v Česku - mezi Prahou a Ostravou. Ve srovnání se svými konkurenty ale plánuje méně zastávek. Vlaky budou moct využít pouze cestující, kteří pojedou do Ostravy, Olomouce, Pardubic nebo Prahy. Pro srovnání, RegioJet mezi Prahou a Ostravou hlavním nádražím staví navíc v Ústí nad Orlicí, Zábřehu na Moravě, Hranicích na Moravě, v Ostravě-Svinově. V nejvíce stanicích staví Expresy Českých drah. SC Pendolino má navíc zastávku v Ostravě-Svinově.
Pro začátek plánuje LEO Express provozovat pět nízkopodlažních elektrických souprav. Ty má dodat švýcarský výrobce Stadler Rail AG.
V soupravách bude možné využít ekonomickou, byznys nebo prémiovou třídu. V ekonomické třídě mají být polohovatelná sedadla s jídelním stolkem, který bude uzpůsobený pro práci s notebookem.
Byznys třída. Kromě sedadel s koženými potahy nabídne cestujícím držák na notebook nebo více prostoru.
Foto: LEO Express
Tereza Holanová Tereza Holanová
5. 3. 2012 0:01

Na konci letošního roku přibude na hlavní železniční trase Praha-Pardubice-Olomouc-Ostrava třetí dopravce - LEO Express.

Nespí ani konkurenti. Jančurův RegioJet přidává nové spoje a buduje si jméno i na Slovensku. Také České dráhy najednou ukazují, že to přece jen může jít lépe než dosud.

 

Právě se děje

Další zprávy