Hotelu se schopným personálem hosté odpustí chybičky

Veronika Skálová Veronika Skálová
30. 3. 2011 14:02
Kvalitní personál, čistotu a vydatné snídaně zdůrazňují hosté nejvíc
Když je personál neochotný, opulentní snídaně to nespraví. Ilustrační foto.
Když je personál neochotný, opulentní snídaně to nespraví. Ilustrační foto. | Foto: Web hotelu Gomel

Liberec - Čistý hotel s vstřícnou a ochotnou obsluhou a pořádnou snídaní je snem většiny Čechů, kteří čas od času v hotelu nebo penzionu přespí.

Hlavní důraz přitom téměř polovina lidí klade právě na přístup hotelového personálu. Vyplynulo to z průzkumu portálu Hotel.cz, který sbírá hodnocení hostů ve více než 1700 hotelů v Česku.

"Hosté ve svých recenzích nejčastěji komentují přístup personálu, ten je významný pro více než 40 procent z nich. Ochotný a profesionální personál dokáže podle klientů vyrovnat případné drobné nedostatky v ubytování," uvedl Milan Petr, manažer portálu Hotel.cz.

Necelých 18 procent respondentů považuje za nejdůležitější čistotu hotelu, 14 procent hostů hledí hlavně na kvalitu hotelové stravy.

"V komentářích pak nejčastěji chválí bohaté snídaně s čerstvým ovocem a zeleninou, večeře o více chodech nebo nápadité dezerty. Snídaně, na které chce hoteliér ušetřit pár korun a která se skládá z pečiva a levného salámu nebo sýra, pro něj má jediný efekt - host se k němu pravděpodobně nevrátí a ještě se o své špatné zkušenosti podělí s ostatními," dodal Petr.

Požadavky na hotely ze strany těch, kdo jejich služby využívají zejména na pracovních cestách, se rozšiřují také o možnost připojení k internetu a možnost parkování zahrnutá v ceně ubytování.


 

 

Právě se děje

Další zprávy