Google spojuje v Česku obchodní síly s Centrum Holdings

Ekonomika Ekonomika
23. 9. 2010 15:23
Český Google a Centrum Holdings uzavřely exkluzívní reklamní partnerství
Reklamní systém Google AdWords bude v Česku nabízet obchodní síť Centrum Holdings.
Reklamní systém Google AdWords bude v Česku nabízet obchodní síť Centrum Holdings. | Foto: Reuters

Praha- Česká pobočka největšího globálního internetového vyhledávače Google a mediální dům Centrum Holdings oznámily strategické partnerství.

V rámci dohody, jejíž detaily byly oznámeny ve čtvrtek, bude Centrum Holdings od 1. října v Česku autorizovaně nabízet reklamu AdWords. Stává se prvním takovým distributorem reklamních služeb Google AdWords v regionu střední a východní Evropy.

AdWords zahrnuje textové a grafické formáty i videa. Inzerentům umožňuje monitorovat a spravovat online kampaně včetně precizního sledování jejich zásahu.

Centrum Holdings bude nabízet reklamu ve vyhledávání Google, ale také na největším videoportálu YouTube a na vlastních portálech Centrum.cz, Atlas.cz nebo obsahových značkách Aktuálně.cz nebo Žena.cz.

Nabídku těchto služeb pro malé a střední podniky má v Centrum Holdings na starosti nově vzniklá Agentura Najisto. Službu bude společnost nabízet i v dalších zemích, kde skupina působí, tedy na Slovensku a v Chorvatsku.

"Podpora lokálních partnerů je pro nás od začátku klíčová a společně s Centrum Holdings teď spojíme kvalitní lokální zkušenost i obsah s vyspělou technologií. Naše aktivity nám potvrdily, že o e-marketing je ze strany malých a středních firem velký zájem," uvedla k partnerství Taťána le Moigne, ředitelka českého Googlu.

Nabízením AdWords by spolupráce obou společností neměla skončit, Centrum Holdings chce v budoucnu nabídnout i další technologie Googlu, například online mapy.


 

Právě se děje

Další zprávy