Bulvární Blesk dostane konkurenta. Za poloviční cenu

Ekonomika Petr Kučera Ekonomika, Petr Kučera
22. 1. 2013 15:52
Nová konkurence Blesku má vstoupit na trh za prodejní cenu pouhých pěti korun
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | Foto: Ondřej Besperát

Praha - Nejprodávanější český deník Blesk dostane silnou konkurenci. Společnost Empresa Media podnikatele Jaromíra Soukupa chce zaútočit hlavně cenou. Ta má být podle informací serveru MediaGuru.cz o více než polovinu nižší.

O levném bulvárním deníku začala společnost Empresa uvažovat po loňském úspěšném startu inovovaného bulvárního týdeníku Sedmička. Už vloni požádala také o ochrannou známku Deník 7 Sedmička, kterou by mohla pro nový deník využít. Podle MediaGuru.cz však není známo, zda bude titul vycházet pod tímto názvem.

Nová konkurence Blesku má vstoupit na trh za prodejní cenu pouhých pěti korun. Blesk přitom stojí 11 korun, další bulvár Aha! pak devět korun - oba tituly vydává společnost Ringier Axel Springer.

Zavedení levného bulvárního deníku kopíruje cenovou strategii, kterou Empresa uplatňuje u všech svých titulů, připomíná MediaGuru.cz. Týdeník Sedmička se prodává zhruba o polovinu levněji než nejbližší konkurence. Prodejní ceny výrazně snižovaly i další tituly Empresy - týdeníky Instinkt a nejnověji Týden.

Loni vydavatelství Empresa Media koupilo většinový podíl v provozovateli celoplošné televize TV Barrandov. Zájem má také o převzetí společnosti Metropol Production, vlastníci provozovatele televizí Pětka a Metropol. Soukup vlastní také největší tuzemskou mediální agenturu Médea Group.

 

Právě se děje

Další zprávy