Zdá se vám, že je všude jen reklama na závistivého souseda? Přitom Škoda inzeruje víc než Hyundai

ČTK ČTK
1. 8. 2017 17:39
Za první půlrok Škoda zdvojnásobila svůj objem inzerce v českých médiích a předstihla tak Hyundai. Její reklama je sice méně agresivní než ta, která poukazuje na souseda blednoucího závistí, v preferencích internetových uživatelů ale vede Škoda, tvrdí reklamní agentura.
Hyundai dalo za prvního půl roku méně peněz na inzerci v českých médiích než Škoda.
Hyundai dalo za prvního půl roku méně peněz na inzerci v českých médiích než Škoda. | Foto: Hyundai

Automobilka Škoda zvýšila v prvním pololetí objem reklamy v českých médiích o 115 procent na 422 milionů korun v ceníkových cenách. Předstihla tak značku Hyundai, která letos zvýšila nákup reklamního prostoru o 39 procent na 342 milionů Kč. Vyplývá to z měření monitoringu reklamy Nielsen Admosphere.

Na třetím místě v segmentu osobních aut skončil Volkswagen s objemem inzerce 205 milionů korun. To je o sedm procent meziročně více. Na dalších místech skončily značky Kia a Renault.

V preferencích internetových uživatelů vede Škoda. Nejenže alespoň jedno auto této značky vlastní podle průzkumu Nielsen Admosphere 29 procent lidí, což je nejvíce, ale obdobný počet dotázaných (27 procent) ji považuje za nejlepší. "Tento výsledek se dá vysvětlit zejména dlouhodobě kladným vztahem lidí k této tradiční české značce," uvedla mluvčí Admosphere Eliška Morochovičová.

Na druhém místě skončil Renault, který vlastní šest procent lidí. Kolem pěti procent internetových uživatelů má doma vozy Volkswagen nebo Ford.

 

Právě se děje

Další zprávy