Ojeté BMW řady 5: Investice do prestižního a nadčasového auta, nebo finanční past?

Tomáš Starý
1. 12. 2018 7:02
BMW řady 5 vždycky platilo za "nejřidičštější" auto vyšší střední třídy, a kdo chtěl luxusní vůz a zároveň odpovídající dynamiku a jízdní vlastnosti, volil vždy pětkové BMW. Tento status pětce zůstal dodnes, i když dřívější řidičská přímočarost se pomalu vytrácí a pomalu se z ní stává především velké pohodlné auto s luxusní výbavou. Podívejte se, jak si jeho předchozí generace vede jako ojetina.
Foto: BMW

Generace označovaná interním kódem F10 přišla na trh v lednu 2010 a skončila o sedm let později, kdy už se prodával nástupce. V červenci 2013 také model prodělal facelift. Bazary jsou tak plné starších vozů z prvních let výroby, zvolna se do nich dostávají i tříletá mladá auta z operativních leasingů. Většina těch s českým původem ale končí u dealerů v oficiálním programu ojetin BMW. V typických bazarech tak najdete hlavně zahraniční vozy z aukcí a auta po druhém třetím majiteli.

 

Právě se děje

Další zprávy