Volkswagen uvedl na český trh svůj nový vlajkový model Arteon. Není pro každého, říká o něm

Ondřej Běhal
22. 6. 2017 16:22
Volkswagen Arteon je taková luxusnější Škoda Superb. Stejně jako škodovácká vlajková loď má i ta od Volkswagenu praktických pět dveří místo dosavadních čtyř u nepřímého předchůdce Volkswagenu CC. Arteon láká na design, silné motory, alternativní pohon všech kol nebo řadu inovativních asistenčních systémů. Díky spolupráci s navigací umí s předstihem osvětlovat zatáčky. Pokud jeho řidič dostane infarkt nebo mrtvici, dokáže s ním sám bezpečně zastavit. Jeho tempomat umí rychlost nejen udržovat, ale také přizpůsobovat dopravním předpisům nebo reliéfu cesty. Zpomalí před prudkými zatáčky a kruhovými objezdy. Novinka se prodává od 1 007 900 korun. Více informací najdete uvnitř infografiky.

Porovnali jsme nejsilnější naftovou verzi Volkswagenu Arteon s podobně laděnými vozy prémiových značek - Audi A5 Sportback a BMW 3 GT - podívejte se zde

Arteon R-Line

Na sportovní notu hraje výbavová linie R-Line. Pozná se třeba podle speciálního tvaru předního nárazníku, nástupních lišt z ušlechtilé oceli, emblémů R-Line na různých místech karoserie nebo plastového křidélka na zadním spojleru. Arteon R-Line se aktuálně prodává minimálně od 1 134 900 korun s motorem 2.0 TDI/110 kW.

Zajímavá je trochu kontroverzní česká reklamní kampaň na Arteon, ve které Volkswagen tvrdí, že tento vůz není pro každého, čímž ho chce odlišit od modelů pro masy, jakými jsou například Passat, z něhož Arteon technicky vychází, nebo Golf. Podle VW je Arteon určený převážně mužům, kteří chtějí být něčím výjimeční.

 

Právě se děje

Další zprávy