V žebříčku nejcennějších značek světa si automobilky většinou pohoršily. Škoda mezi nimi ani není

Eva Srpová Eva Srpová
3. 2. 2017 19:02
V žebříčku pěti set nejhodnotnějších značek světa, který sestavila londýnská firma Brand Finance, si oproti loňsku většina automobilek spíše pohoršila. Nejlepšího umístění z automobilových výrobců dosáhla Toyota, Volkswagen si navzdory Dieselgate polepšil, Škoda se do seznamu 500 značek ani nedostala stejně jako žádná jiná značka z Česka.

Pokud si chcete prostudovat, které značky bez ohledu na obor jsou nejhodnotnější, klikněte tady

Foto: Toyota

12. Toyota

Toyota si oproti roku 2016 o jednu příčku pohoršila, přesto ji žádný jiný automobilový výrobce nedostihl. Skončila na dvanáctém místě a firma Brand Finance ocenila její hodnotu na 46,255 miliardy dolarů.

 

Právě se děje

Další zprávy