Nebaví nás jezdit do myčky, do servisu a tankovat, vyšlo v průzkumu mezi řidiči. Už to dělat nemusí

Eva Srpová Eva Srpová
21. 11. 2016 14:04
Automobilka Volvo si udělala průzkum mezi svými zákazníky, co by si přáli za nové služby. Ze zkoumání vyšlo, že klienti neradi tankují, vozí auto do myčky a jezdí do servisu. Pilotní mobilní služba to teď udělá za ně.
Mobilní platforma Volvo On Call má usnadnit život majitelům aut této značky. Prý ušetří čas.
Mobilní platforma Volvo On Call má usnadnit život majitelům aut této značky. Prý ušetří čas. | Foto: Volvo

Co byste si přáli, aby vaše Volvo umělo? Zhruba na takovou otázku měl odpovědět průzkum mezi klienty této automobilky.

Vyplynulo z něj, že 70 procent majitelů těchto aut by si přálo, aby za ně někdo tankoval, 56 procent řidičů nebaví jezdit do servisu a 49 % z nich by ocenilo, kdyby někdo jejich vůz dopravil na požadované místo.

Objednat služby osobního asistenta lze pomocí mobilní platformy On Call.
Objednat služby osobního asistenta lze pomocí mobilní platformy On Call. | Foto: Volvo

Chceme našim zákazníkům usnadnit život s využitím nejnovějších mobilních technologií, nechalo se slyšet Volvo a uvádí mobilní aplikaci, která je součástí platformy On Call. Připomeňme, že tato platforma pro smartphony i chytré hodinky umožňuje dálkový přístup k vozu a práci s celou řadou různých palubních funkcí (dálkové odemykání a zamykání, sledování vozu, zadávání adresy schůzky z Google kalendáře přímo do navigace v autě atd.).

Aplikace Volvo On Call navíc podporuje operační systém Windows 10, takže lze s vozem komunikovat rovněž prostřednictvím stolního počítače nebo tabletu. Platforma zatím není v České republice funkční, měla by se zprovoznit v nejbližších měsících. 

S touto službou osobního asistenta si majitelé aut mohou pomocí mobilní aplikace objednat různé služby. Žádost bude odeslána autorizovanému poskytovateli služeb Volvo, který natankuje vůz, zařídí pravidelnou servisní údržbu nebo zprostředkuje jakoukoli jinou nabízenou službu, o kterou zákazník požádá. 

Volva vybavená platformou On Call jsou kompatibilní s operačním systémem Windows 10, můžete s vozem komunikovat i prostřednictvím počítače.
Volva vybavená platformou On Call jsou kompatibilní s operačním systémem Windows 10, můžete s vozem komunikovat i prostřednictvím počítače. | Foto: Volvo

Součástí aplikace je funkce určená k vygenerování jednorázového digitálního klíče pro konkrétní polohu a časový interval, který je následně odeslán autorizovanému poskytovateli služeb. Po provedení požadované služby se vůz zamkne a platnost digitálního klíče vyprší. Vůz je možné vrátit na místo, odkud byl převzat, nebo může být na žádost zákazníka odvezen na jiné.

Zatím jde o pilotní projekt pro majitele vozů S90 a XC90 v San Francisku. Brzy chce však Volvo rozšířit své služby na různých trzích.

 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

před 33 minutami

KLDR odpálila podle Soulu balistickou raketu krátkého doletu

KLDR odpálila do moře balistickou raketu krátkého doletu, informovala agentura AP s odvoláním na jihokorejskou vládu. Střela spadla zřejmě do vod mimo japonskou výlučnou ekonomickou zónu, uvedla agentura Kjódó. Severokorejský velvyslanec při OSN zhruba v téže době na Valném shromáždění OSN v New Yorku vyzval Spojené státy, aby upustily od "nepřátelské politiky" vůči Severní Koreji.

Vypuštění rakety nepředstavuje okamžitou hrozbu pro americký personál, území ani pro spojence USA, sdělila v reakci armáda Spojených států, která má v Jižní Koreji na 28 000 vojáků. Odpálení střely však podle ní "zdůraznilo destabilizující dopady nedovoleného" severokorejského zbrojního programu.

Testy balistických raket zakazují KLDR rezoluce Rady bezpečnosti OSN. Soul nejprve informoval o blíže neurčené střele, kterou KLDR odpálila do moře východně od svých břehů. Japonsko už tehdy uvedlo, že by mohlo jít o balistickou raketu.

Zdroj: ČTK
Další zprávy