Nebaví nás jezdit do myčky, do servisu a tankovat, vyšlo v průzkumu mezi řidiči. Už to dělat nemusí

Eva Srpová Eva Srpová
21. 11. 2016 14:04
Automobilka Volvo si udělala průzkum mezi svými zákazníky, co by si přáli za nové služby. Ze zkoumání vyšlo, že klienti neradi tankují, vozí auto do myčky a jezdí do servisu. Pilotní mobilní služba to teď udělá za ně.
Mobilní platforma Volvo On Call má usnadnit život majitelům aut této značky. Prý ušetří čas.
Mobilní platforma Volvo On Call má usnadnit život majitelům aut této značky. Prý ušetří čas. | Foto: Volvo

Co byste si přáli, aby vaše Volvo umělo? Zhruba na takovou otázku měl odpovědět průzkum mezi klienty této automobilky.

Vyplynulo z něj, že 70 procent majitelů těchto aut by si přálo, aby za ně někdo tankoval, 56 procent řidičů nebaví jezdit do servisu a 49 % z nich by ocenilo, kdyby někdo jejich vůz dopravil na požadované místo.

Objednat služby osobního asistenta lze pomocí mobilní platformy On Call.
Objednat služby osobního asistenta lze pomocí mobilní platformy On Call. | Foto: Volvo

Chceme našim zákazníkům usnadnit život s využitím nejnovějších mobilních technologií, nechalo se slyšet Volvo a uvádí mobilní aplikaci, která je součástí platformy On Call. Připomeňme, že tato platforma pro smartphony i chytré hodinky umožňuje dálkový přístup k vozu a práci s celou řadou různých palubních funkcí (dálkové odemykání a zamykání, sledování vozu, zadávání adresy schůzky z Google kalendáře přímo do navigace v autě atd.).

Aplikace Volvo On Call navíc podporuje operační systém Windows 10, takže lze s vozem komunikovat rovněž prostřednictvím stolního počítače nebo tabletu. Platforma zatím není v České republice funkční, měla by se zprovoznit v nejbližších měsících. 

S touto službou osobního asistenta si majitelé aut mohou pomocí mobilní aplikace objednat různé služby. Žádost bude odeslána autorizovanému poskytovateli služeb Volvo, který natankuje vůz, zařídí pravidelnou servisní údržbu nebo zprostředkuje jakoukoli jinou nabízenou službu, o kterou zákazník požádá. 

Volva vybavená platformou On Call jsou kompatibilní s operačním systémem Windows 10, můžete s vozem komunikovat i prostřednictvím počítače.
Volva vybavená platformou On Call jsou kompatibilní s operačním systémem Windows 10, můžete s vozem komunikovat i prostřednictvím počítače. | Foto: Volvo

Součástí aplikace je funkce určená k vygenerování jednorázového digitálního klíče pro konkrétní polohu a časový interval, který je následně odeslán autorizovanému poskytovateli služeb. Po provedení požadované služby se vůz zamkne a platnost digitálního klíče vyprší. Vůz je možné vrátit na místo, odkud byl převzat, nebo může být na žádost zákazníka odvezen na jiné.

Zatím jde o pilotní projekt pro majitele vozů S90 a XC90 v San Francisku. Brzy chce však Volvo rozšířit své služby na různých trzích.

 

Právě se děje

před 11 minutami

Würzburg se exsparťanem Haškem sestoupil do třetí bundesligy

Fotbalisté Würzburgu, mezi které patří i český záložník Martin Hašek, se po jediné sezoně ve druhé lize vrátili do třetí bundesligy. O jejich sestupu rozhodla dnešní domácí prohra 1:3 s Osnabrückem.

Würzburg v dosavadních 32 zápasech získal 21 bodů a na posledním místě dvě kola před koncem ztrácí na záchranu nesmazatelných devět bodů. Hašek, který do týmu Kickers přišel letos v lednu po roztržce se Spartou, dnes zůstal jen mezi náhradníky.

před 23 minutami

Neymar podepsal v PSG novou smlouvu do roku 2025

Brazilský fotbalista Neymar zůstane v Paris Saint-Germain další čtyři roky. Vedení klubu dnes na twitteru oznámilo, že s hvězdným útočníkem uzavřelo novou smlouvu do roku 2025. Podle dřívějších informací listu L'Équipe měl kanonýr přijmout návrh na prodloužení kontraktu ještě o další rok.

Další zprávy