Auris je zapomenut, Corolla se vrací. Toyota oprašuje známé jméno a míří na Octavii

Jan Matoušek Jan Matoušek
6. 10. 2018 7:04
Japonských automobilek byste v Paříži našli naprosté minimum. Suzuki, Subaru, Mazda, Mitsubishi nebo Nissan. Ty všechny ve francouzské metropoli nevystavují. Toyota si nicméně druhou nejvýznamnější evropskou výstavu ujít nenechala a připravila celou plejádu premiér. Nejzásadnější je bezesporu nová generace kompaktu, který si již neříká Auris, ale opět Corolla. Vedle ní si evropskou premiéru odbyly i nová RAV4 a sedan Camry. Podívejte se na tyto novinky do detailu.

Pokud vás zajímá, jaké Toyoty koupíte na českém trhu již dnes, podívejte se zde.

Co u kombi překvapí, je rozvor. Ačkoliv s hatchbackem sdílí architekturu TNGA, má kombi s 2700 mm delší rozvor náprav. Dokonce je to větší hodnota než u Octavie Combi. Vzadu je tak pro nohy více místa. Jinak má Touring Sports 4653 mm na délku, což je o 58 mm více než u končícího Aurisu. Šířka 1790 mm i výška 1435 mm je sdílená s výchozím hatchbackem. Kufru pojme 598 litrů zavazadel, se silnějším hybridem je to jen 581 litrů. I tak jde ale o hodnotu pro segment kompaktních kombi nadprůměrnou.

 

Právě se děje

před 36 minutami

Výkonný výbor FAČR kvůli koronaviru znovu odložil valnou hromadu

Výkonný výbor Fotbalové asociace ČR rozhodl o dalším odložení valné hromady, která se měla uskutečnit 18. června v Olomouci. Důvodem jsou přetrvávající opatření proti šíření nového typu koronaviru, která komplikují organizaci. O novém termínu zatím nerozhodl. Původně se měla valná hromada konat 29. května.

Další zprávy