Některé změny prodělal první sériově vyráběný elektromobil světa - Mitsubishi iMi-EV.
Podle oficiálního vyjádření automobilky konstruktéři reagovali na požadavky zákazníků, kteří se s vozem měli možnost seznámit.
Například se díky tomu noví uživatelé dočkají nové palubní desky s přepracovanou středovou konzolou, s více integrovaným ovládáním audio systému a s ozdobnými stříbrnými prvky po stranách černého středového panelu.
Umělý zvuk do 35 km/hod
Evropská specifikace elektromobilu Mitsubishi i-MiEV nového modelového roku bude oproti první sérii navíc vybavena vyhříváním předních sedadel t.j. řidiče a spolujezdce.
Nový je i systém zvukové signalizace vozidla (AVAS = akustická simulace jedoucího vozidla). Zvuk upozorňuje chodce, že se blíží vozidlo. Zvuk je aktivován v případě, že je motor nastartován a svítí kontrolka "Ready". Generování zvuku je závislé na senzoru rychlosti. Aktivuje se v rozmezí rychlosti 0-35 km/h.
Zajímavé jsou i nově dodávané funkce i-MiEV na dálkové ovládání. Díky nim je možno dálkově ovládat klimatizaci zejména kvůli zvýšení komfortu teploty interiéru při ranním startovaní a nižší spotřeby elektrické energie při zapnutí klimatizace v průběhu jízdy.
Prodáno už 10 000 kusů
Nabíjení má nyní funkci časovače nabíjení. Řidič tak může zvolit nejvhodnější času dobíjení, (např. v noci za zvýhodněnou sazbu).
Také bude možno na dálku zjistit stav nabití baterie.
Od prvního uvedení na trh bylo až doposud prodaných více než 10 000 vozidel na celém světě (údaj z konce léta 2011).
Vůz-iMIEV již podstoupil crash testy EuroNCAP a obstál. Přestože oficiální udávaný dojezd na jedno nabití baterií je 150 kilometrů, tým maďarských novinářů s ním dokázal ujet téměř 220 kilometrů.